دیوارپوش پارچه ای چیست؟

دیوارپوش پارچه ای چیست؟ | تاثیر آن دکوراسیون داخلی

دیوارپوش پارچه ای چیست؟ امروزه بسیاری از مردم به دنبال تغییرات در دکوراسیون منزل هستند تا بتوانند زیبایی و جذابیت را در محل زندگی به وجود آورند. بی شک یکی از مهمترین متریال های مورد استفاده در دکوراسیون جدید را، استفاده از انواع دیوارپوش پارچه ای شکل داده است که این مدل از پوشش دیوارها از جنس الیاف هستند.

قیمت دیوارپوش پارچه ای چقدر است؟

قیمت پارچه دیواری نیز مثل کاغذ دیواری بسیار است، اما می توان گفت که قیمت این محصول در مقایسه با کاغذ دیواری گران تر است و کمترین قیمت آن ها با قیمت کاغذ دیواری های معمولی برابری می کند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با مراکز فروش دیوارپوش که اطلاعات آنها در لیک درج شده قرار گرفته است تماس بگیرید.

قیمت دیوارپوش پارچه ای چقدر است؟

اسم پارچه هایی که به دیوار میزنن؟

دیوارپوش پارچه ای نوعی پوشش از جنس مواد طبیعی مورد استفاده در پارچه و الیاف ویسکوز است که از این نوع پوشش در لوازم و وسایل مختلف منزل مثل مبلمان، پرده و … نیز استفاده می شود؛ به همین دلیل دیوارپوش های پارچه ای هماهنگی بسیار مناسبی با دکوراسیون فضای داخلی دارند و زیبایی خاصی به فضای داخلی شما می بخشند.

جنس دیوارپوش پارچه ای چیست؟

دیوارپوش های پارچه ای در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند. از جمله معروف ترین پارچه های مورد استفاده برای این دیوارپوش ها می توان به مخمل، ساتن، ابریشم کتان، چرم و ژاکارد اشاره کرد. جنس دیوارپوش نیز می تواند متغیر باشد و در تناسب با بخش های مذکور انتخاب شود تا هماهنگی و یکپارچگی بیش تری در دکوراسیون منزل ایجاد گردد.

مزایای پارچه دیواری

طول عمر بالای این المان از مهمترین مزایای ان است. طول عمر اکثر پارچه های دیواری به طور متوسط نسبت به کاغذ دیواری و رنگ بسیار بیشتر است، همچنین نصب پارچه دیواری مثل نصب کاغذ دیواری بسیار آسان تر و سریع تر از نقاشی دیوار است و به دلیل استفاده از الیاف ویسکوز ضربات و فشارها را بر دیوار وارد نمی کند. ماندگاری و استحکام بالای دارد و زیبایی خاصی را در دکوراسیون منزل ایجاد می کند.

دیوارپوش پارچه ای مناسب چه فضایی است؟

دیوار پوش های پارچه ای به دلیل الیافی که در ساختار خود دارند برای فضای ساختمان مانند یک لایه ی آکوستیک عمل می کنند، بنابراین برای فضاهایی مانند اتاق تلویزیون، اتاق خواب، نشیمن، سالن های کنفرانس و… بسیار مناسب هستند.
به طور کلی پارچه های دیواری به دلیل جنس و طرح شان برای دکوراسیون فضاهایی با سبک کلاسیک و لوکس بسیار مناسب هستند، همچنین به دلیل رنگ های نسبتا گرمی که غالب پارچه های دیواری دارند انتخاب آن ها برای دیوار پشت تخت در اتاق خواب مستر امروزه بسیار پر طرفدار است.

نحوه نصب دیوارپوش پارچه ای چگونه است؟

برای نصب دیوارپوش های پارچه ای باید حساسیت و ظرافت بالایی را به خرج دهید. زیرا اگر چیزی در حدود سه باریکه از آن ها را نصب کنید و بعد متوجه وجود مشکل شوید، شرکت یا فروشگاه ارائه دهنده دیگر آن ها را پس نخواهد گرفت.
در مرحله نصب توجه کنید که سطح مورد نظرتان کاملا تمیز و خشک باشد. هر گونه غبار یا آلودگی را از سطح دیوار پاک کنید تا برای نصب دیوارپوش آماده شود. همچنین باید سطح دیوار را کاملا هموار و یکدست کنید. اگر گچ دیوار به تازگی اعمال شده است، اجازه دهید کاملا خشک شود.

نحوه نگهداری از دیوارپوش پارچه ای

برای نگهداری از این دیوارکوب های پارچه ای می توان از برس آهسته یا وکیوم استفاده کرد.البته نباید فراموش کرد که این دستورالعمل ها صرفاً یک روش عمومی است، و نمی توان از آن برای هر نوع سطح و تحت هر شرایطی استفاده نمود. در صورت وجود هرگونه شک و شبهه، باید با فروشنده خود تماس حاصل فرمایید.

ممکن است بپسندید

دیوارپوش چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اشتراک‌گذاری