دیوارپوش چیست

دیوارپوش چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

در جهت طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین المان ها استفاده از دیوارپوش مناسب است. دیوارپوش در جهت تزئیین دیوار استفاده می شود. در این مقاله به شما دیوارپوش چیست را میگوییم و با کاربردهای آن بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه شوید..

دیوارپوش چیست ؟

دیوارپوش به المانی گفته می شود که در جهت تزئیین دیوار از آن استفاده می کنند. دیوارپوش ها انواع مختلی دارند. جنس هر کدام نیز متفاوت است. دیوار پوش ها دو نوع می باشند که نوع اول ام دی اف(MDF) و نوع دوم پی وی سی(PVC) هستند. که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند.

معرفی انواع دیوارپوش

دیوارپوش انواع مختلفی دارد، از مهمترین انواع دیوارپوش میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

دیوارپوش پی وی سی چیست ؟

دیوارپوس پی وی سی انواع مختلفی دارند که دو نوع ساده و توپر پلی استایرن از مهمتذین آنها هستند. ویژگی های این دیوارپوش عبارت است از :

مقاوم در برابر رطوبت ( به میزان 100%)
مقاوم در برابر حلالها و مواد شمیایی
مقاوم در برابر حرارت 85 درجه سانتی گراد ( با کمترین تغیر شکل )
عدم اشتعال پذیری به هنگام حریق
چگالی پائین( وزن سبک ) نسبت به مصالح مشابه (8/3 کیلو گرم در متر مربع )
انعطاف پذیری در شکل گیری احجام قوس دار
عایق حرارت و برودت به میزان قابل توجه
عایق صوت حداقل به میزان 8 DSB
قابل شستشو و مناسب برای محیط های بهداشتی

دیوارپوش ضد ضربه چیست؟

این دیوارپوش نیز یکی از بهترین دیوارپوش های حال حاضر است. استفاده از از این دیوارپوش میتواند به شما در جهت ضد ضربه کردن دیوارها کمک کند. از ویژگی های این دیوار پوش میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ضد ضربه کردن دیوارها
  • عایقی مناسب برای دیوار
  • سبک بودن آن

اگر درباره دیوارپوش های پارچه ای اطلاعاتی ندارید به لینک درج شده مراجعه کنید.

دیوارپوش سه بعدی

این دیوارپوش نیز یکی از بهترین دیوارپوش های حال حاضر است که بسته به سلیقه مشتری میتواند متفاوت باشد. دیوارپوش های سه بعدی بسیار خاص هستند و طرح های آنها مهم است. دیوار پوش سنگی و چوبی از این دسته از محصولات هستند که شما با استفاده از آن ها می توانید طرح های مختلفی را پیاده سازی کنید.

دیوارپوش ماربل شیت

یکی دیگر از دیوارپوش های مهم ماربل شیت است که در برابر ضربات زیادی مقاوم است و مدت زمان زیادی میتواند سالم بماند. حتی اگر محیطی که از این دیوارپوش با استهکاک بالا استفاده شده است نیز میتواند استحکام داشته باشد.

دیوارپوش آجری

دیوارپوش آجری را میتوان با عنوان ترندهای امروزی در دکوراسیون داخلی دانست. همانطور که میدانید ، این متریال دکوراسیون داخلی به تازگی در میان مصرف کنندگان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دیوارپوش آجری را میتوان با عنوان ترندهای امروزی در دکوراسیون داخلی نیز یاد کرد. همانطور که مستحضر هستید، این متریال دکوراسیون داخلی به تازگی در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب گشته است .

دیوارپوش ام دی اف(MDF)

دیوارپوش mdf از جنس نوعی چوب فشرده است که از روکش های مقاوم استفاده است . پانل پی وی سی راه کاری مناسب برای پوشش راه پله به دلیل آسیب پذیر بودن در برابر ضربه های محکم نباشد اما دیوارپوش ام دی اف بسیار مقاوم بوده و شما میتوانید با خیال راحت از این محصول در تمامی مقاطع استفاده نمایید.

در لینک درج شده میتوانید با فروشگاه های معتبر در زمینه خرید دیوارپوش در شیراز پیدا کنید.

اشتراک‌گذاری