قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت

چت آنلاین با قالیشویی پامچال شعبه بلوار رحمت

در این مطلب از وب سایت شیراز کناف به معرفی قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت شیراز می پردازیم. یکی از بهترین و معتبر ترین قالیشویی های فعال در این شهر، با 6 شعبه در سطح شهر را به شما معرفی کنیم. این مجموعه با مدیریت جناب آقای وحید کریم زاده، آماده ارائه بهترین خدمات با بروز ترین دستگاه ها به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت شیراز

مجموعه قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت شیراز با بیش از 50 سال سابقه درخشان و ارائه خدمات شبانه روزی حتی در روز های جمعه با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب، یکی از بهترین مجموعه های فعال در حوزه قالیشویی می باشد و برای جلب رضایت مشتری های خود، از ماهر ترین افراد در این حوزه بهره میگیرد.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت شیراز

خدمات قالیشویی پامچال شعبه بلوار رحمت

در مجموعه قالیشویی پامچال شعبه رحمت خدمات متنوعی برای مشتری ها ارائه می شود. این خدمات حتی در محل زندگی شما هم ارائه می گردد و شامل رفو و تعمیر انواع فرش دستباف، ابریشم، ماشینی، انواع موکت، خشکشویی مبلمان منزل و یا مبلمان اداری و همچنین شستشوی فرش های ارزشمند شما عزیزان میباشد. بنابراین میتوانیید با خیال راحت صفر تا صد خدمات شستشوی فرش و مبلمان خود را به این مجموعه بسپارید.

خدمات قالیشویی پامچال شعبه بلوار رحمت

اگر به دنبال دیدن دیگر خدمات این مرکز هستید، به اینستاگرام قالیشویی پامچال شعبه رحمت به آدرس: pamchal_ghalishoei مراجعه کنید.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی ها

امروز با مکانیزه شدن قالیشویی ها و استفاده از انواع دستگاه ها و ماشین آلات مدرن از روش های گوناگونی برای شستن فرش در قالیشویی استفاده می شود که هرکدام معایب و مزایا خود را دارند و بر اساس نوع فرش، نحوه شستشو، خشک کردن و همچنین انتخاب بهترین مواد شوینده برای فرش ماشینی یا دستبافت متفاوت است و اگر این امر توسط افراد مجرب انجام نگیرد عمر فرش در دفعات زیاد کاهش پیدا می کند.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی ها

اطلاعات قالیشویی پامچال شعبه بلوار رحمت شیراز

آدرس: شیراز، بلوار رحمت، بلوار سپاه جنوبی

شماره تماس: 071382525250713826175407138370585091711193600917117570109171173087

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *