قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران

چت آنلاین با قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران

این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران شیراز می پردازیم. ما به شما کمک می کنیم در این معرفی تا بهترین انتخاب را برای این خدمات داشته باشید. قالیشویی پامچال با داشتن شعبه های مختلف در سطح شهر و ارائه بهترین و به روز ترین خدمات یکی از بهترین قالیشویی های می باشد.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران شیراز

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران شیراز با مدیریت جناب آقای وحید کریم زاده و با بیش از 50 سال سابقه درخشانیکی از بهترین قالیشویی های فعال در این شهر است. این مجموعه صفر تا صد خدمات قالیشویی و همچنین شستشوی انواع مبلمان خانگی و اداری را ارائه میدهند. قالیشویی پامچال شعبه سرداران 6 شعبه فعال دارد که به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند. قابل ذکر است که مجموعه قالیشویی پامچال از با کیفیت ترین مواد و بروزترین دستگاه های موجود در کشور استفاده میکند.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران شیراز

خدمات قالیشویی پامچال شعبه سرداران

در قالیشویی پامچال خدمات مختلفی ارائه میشود که در ادامه این خذمات را به شما معرفی خواهیم کرد. از جمله خدمات این قالیشویی میتوان به شستشوی مکانیزه انواع قالی، قالیچه، گلیم، فرش ماشینی، فرش دستباف، ابریشم، سجاده و موکت مسجد با رعایت اصول مذهبی اشاره کرد. همچنین میتوانید فرش های خود را برای رفوگری ریشه، زیگزاگ، رنگبرداری و رفع سوختگی به قالیشویی پامچال بسپارید و از کیفیت نهایی و نتیجه کار اطمینان خاطر داشته باشید.

خدمات قالیشویی پامچال شعبه سرداران

اگر به دنبال دیدن دیگر خدمات این مرکز هستید، به اینستاگرام قالیشویی پامچال سرداران به آدرس: pamchal_ghalishoei مراجعه کنید.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی ها

امروز با مکانیزه شدن قالیشویی ها و استفاده از انواع دستگاه ها و ماشین آلات مدرن از روش های گوناگونی برای شستن فرش در قالیشویی استفاده می شود که هرکدام معایب و مزایا خود را دارند و بر اساس نوع فرش، نحوه شستشو، خشک کردن و همچنین انتخاب بهترین مواد شوینده برای فرش ماشینی یا دستبافت متفاوت است و اگر این امر توسط افراد مجرب انجام نگیرد عمر فرش در دفعات زیاد کاهش پیدا می کند.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی ها

اطلاعات قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران در شیراز

آدرس: شیراز، بلوار پاسداران (زرهی)، چهارراه هوابرد، اول بلوار سرباز

شماره تماس: 0713740706107137233241091711193600917117570109171173087

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *