قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی

چت آنلاین با قالیشویی پامچال شعبه زرهی

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی شیراز می‌‍پردازیم. این قالیشویی با مدیریتی عالی و کارکنان مسئولیت پذیر برای ارائه انواع خدمات حتی در محل شما آماده به کار است. بنابراین میتوانید با خیال راحت خدمات قالیشویی و خشکشویی فرش ها و مبلمان خود را به این مجموعه بسپارید.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی شیراز

مجموعه قالیشویی پامچال شعبه زرهی با دارا بودن 6 شعبه فعال در سطح شهر و خدمات قالیشویی، رفوگری و شستشوی مبلمان را با بهترین مواد و بروزترین دسنتگاه های دنیا به شما ارائه می دهد. مجموعه قالیشویی پامچال برای شستشوی فرش و قالی شما از تجهیزات مدرن و متخصصین ماهر کمک می‌گیرد. شما می‌توانید برای شستن انواع فرش، قالی، مبلمان، پرده، موکت، خوشخواب و… با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، از خدمات متنوع قالیشویی پامچال کمک بگیرید.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی شیراز

خدمات قالیشویی پامچال شعبه زرهی

مجموعه قالیشویی پامچال شعبه زرهی، خدمات متنوعی را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. این مجموعه خدمات خود را به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته به مشتریان عرضه می کند.
خدمات این مرکز شامل شستشوی مکانیزه انواع قالی دستباف، ماشینی و وارداتی، شستشو و خشکشویی انواع مبلمان منزل و اداری در محل شما و با بروزترین و مجهزترین دستگاه های دنیا، به شما مشتریان است.

خدمات قالیشویی پامچال شعبه زرهی

اگر به دنبال دیدن دیگر خدمات این مرکز هستید، به اینستاگرام قالیشویی پامچال شعبه زرهی به آدرس: pamchal_ghalishoei مراجعه کنید.

شست و شو فرش با دستگاه های تمام اتوماتیک

شستن فرش های ماشینی به روش اتومات هیچ گونه مشکلی برای فرش شما ایجاد نمی کند چرا که مواد پلاستیکی موجود در تار و پود فرش اجازه نمی دهند تا فرش با مشکل رنگ پس دادن مواجه شود و در نهایت شما با صرف زمانی کمتر، فرشی تمیز و شفاف تر از قبل، از شرکت قالیشویی ماشینی تحویل میگیرید.

شست و شو فرش با دستگاه های تمام اتوماتیک

اطلاعات قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی در شیراز

آدرس: شیراز، بلوار پاسداران (زرهی)، چهارراه هوابرد، اول بلوار سرباز

شماره تماس: 071382000050713820130207138314141071383161610713839111709171119360

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *