فروش ورق کرکره در شیراز

فروش ورق کرکره در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

ورق کرکره نوعی ورق نازک فرم داده‌ شده فولادی، پلاستیکی و یا آلومینیومی است که کاربردهای خیلی زیادی در صنعت و ساختمان‌ سازی دارد. اگر برای خرید این المان به دنبال مراکز فروش ورق کرکره در شیراز هستید در ادامه این مطلب آدرس و شماره تماس برترین فروشگاه های تخصصی در این زمینه نوشته شده است. با ما همراه شوید…

ورق کرکره در شیراز

حتما همه شما کرکره های یک مغزه را دیده اید و میدانید فررم آن چه شکلی است. فرم ورق کرکره دقیقاً به همان شکل سینوس مانند و موج‌ دار است که سایز و ضخامت متفاوتی داشته و برای انواع مصارف مختلف از سقف شیروانی گرفته تا آلاچیق و کرکره مغازه به کار گرفته می‌ شود. در این مقاله قصد داریم بعد از معرفی بهترین مراکز خرید ورق کرکره در شیراز شما را با انواع و کاربردهای آن آشنا کنیم.

ورق کرکره در شیراز

بهترین نمایندگی فروش ورق کرکره در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
صنایع مفتولی و تولید رابیتس رضا
پاسارگاد شیراز
شیراز، خیابان شهید فرزدقی (ترمینال باربری)، نبش کوچه 13 فرزدقی 07138325096
07138426505
09173093142
09170032009

قیمت ورق کرکره در شیراز چقدر است؟

قیمت ورق کرکره به اندازه، ننوع و متریال اولیه سازنده آن بستگی دارد. به عنوان ممثال قیمت ورق کرکره گالوانیزه از تمام دیگر ورق ها گران تر است. قیمت ورق کرکره سینوسی، ذوزنقه‌ای و شادولاین نیز با هم تفاوت دارند. ورق کرکره گالوانیزه رنگی قیمتی متفاوت با ورق کرکره گالوانیزه معمولی دارد. همه فاکتورهای گفته‌ شده نظیر سایز، رنگ و نوع بر قیمت نهایی ورق کرکره تأثیرگذار هستند. به همین توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت کرکره مورد نظر به مراکز فروش آن ماجعه کند.

انواع ورق کرکره

ورق‌ کرکره از نظر شکل ظاهری، دارای انواع متعددی است و از این نظر می‌توان آن را به دسته‌های زیر تقسیم بندی کرد:

  • ورق سینوسی
  • ورق ذوزنقه
  • ورق شادولاین

کاربردهای ورق کرکره چیست؟

به دلیل استحکام و زیبایی، این ورق برای مصارف مختلفی استفاده می‌شود. از جمله‌ی این مصارف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سقف شیروانی
  • زیباسازی یا حصارسازی

مدت زمان ماندگاری ورق کرکره چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

مدت‌ زمان ماندگاری ورق کرکره به ضخامت و پوشش آن بستگی دارد. هر چقدر ورق کرکره ضخامت بیشتری داشته باشد و پوشش روی آن از کیفیت خوبی برخوردار باشد، دوام بیشتری هم خواهد داشت. البته در این میان مراقبت‌ های خاصی هم باید از ورق کرکره انجام پذیرد. ورق کرکره برای پشت‌ بام‌ ها و سقف‌ های شیروانی از محبوبیت ویژه‌ ای برخوردار است و برای اهداف تجاری، صنعتی، کشاورزی و خانه‌ سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

سخن آخر:

آهن‌آلات امروزه جزو مهمترین مصالح زندگی مدرن ما را تشکیل می‌ دهند. اگر به دنبال آهن فروشی های خوب در شیراز هستید آدرس و شماره تماس آنها در لینک درج شده قرار گرفته است. آرامش، راحتی و امنیت ما همگی به استفاده از این فلز ارزشمند بستگی دارد. ورق کرکره فولادی و دیگر انواع ان که در این مطلب درباره آنها صحبت کرده ای همگی از این جنس حصالح هستند.

اشتراک‌گذاری