شیرآلات کرومات در شیراز

نمایندگی شیرآلات کرومات در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس فروشگاه

شیرآلات یکی از مهمترین رکن های موجود در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … است. شرکت شیرآلات کرومات فعالیت خود را در سال ۸۳ در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی اهرمی آغاز نمود و پس از گذشت ۸ سال با افزایش کیفیت و تنوع در محصولات خود و با مدیریت صحیح خود تواسنته در بازار فروش مطرح شود. در این مطلب از وب سایت شیراز کناف لیستی از بهترین شیرآلات رومات در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

لیست نمایندگی شیرآلات کرومات در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1
تجهیزات آشپزخانه دیاکو شیراز، پارک قوری، باهنر شمالی، بین کوچه 12 و 14، جنب کباب سنتی کازرون 07138222434 09177156858
2
تجهیزات آشپزخانه محمودی (طاها شیر) صدرا، چهار راه امام خمینی، پایین بانک رفاه 09171127233
07136431383

خرید انواع شیرآلات کرومات در شیراز

برای خرید محصولات کرومات باید به نمایندگی های فعال شیرآلات کرومات در شیراز مراجعه کنید تا هم جنس اصلی را خریداری کرده و هم بتوانید از خدمات پس از فروش این برند معتبر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که محصولات کرومات با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و دارای استاندارهای بین المللی است. هدف برند کرومات این است که شیرآلاتی با کیفیت بالا تولید کند. آزمایشات لازم قبل از ورود به خط تولید و بکارگیری روش‌های مدرن کاهنده مصرف آب و هم‌چنین کارتریج‌های با کیفیت بالا و نیز تفاوت ملموس در آبکاری محصولات از ویژگی‌های متمایزکننده شیرآلات بهداشتی کرومات است. میتوان گفت یکی از علل های اصلی که رضایت مشتریان خود را توانسته تاکنون حفظ کند توجه به همین اصل است.

خدمات پس از فروش شیرآلات کرومات در شیراز

شرکت شیرآلات کرومات داشتن محصولی بدون عیب و نقص را حق مصرف کننده می داند و همواره تلاش میکند تا بتواند اصول مشتری مدایری را رعایت کرده و نام خود را با افتخار در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی به کار ببرد. در این راستا شیرآلات کرومات کلیه محصولات را تا 5 سال گارانتی می نماید تا مصرف کننده با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات شرکت اقدام نمایند. اگر از نمایندگی این برند خرید کنید نه تنها از اصالت کالا مطمئن خواهید بود بلکه میتوانید از خدمات پس از فروش این برند معتبر نیز استفاده کنید.

معتبرترین فروشگاه شیرآلات بهداشتی در شیراز در لینک درج شده قرار گرفته است.

شیرآلات کرومات ساخت کجاست؟

برند کرومات یک برند تولید شیرآلات است که تاکنون توانسته با تولید محصولات خوب و با کیفیت جایگاه خوبی در بین مشتریان داشته باشد. این شرکت ابتدا محصولات خود را با مارک “عامرکو” به بازار عرضه نمود اما پس از کسب نشان استاندارد و خلق مدل های لوکس و طراحی روز ایتالیا نام خود را به “کرومات” تغییر داد.

محصولات شیرآلات کرومات

کارخانه کرومات در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند کرومات میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • انواع دوش حمام کرومات
  • شیر ظرفشویی کرومات
  • شیر حمام کرومات
  • شیرآلات توالت کرومات
  • شیر توکار کرومات
  • شیر هوشمند کرومات

قیمت شیرآلات کرومات در شیراز

شیرآلات کرومات با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید میشود. در نمایندگی شیرآلات کرومات در شیراز میتوانید تنوع محصولات را به راحتی مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت شیرآلات کرومات بسته به نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد.

خرید اینترنتی شیرآلات کرومات در شیراز

در جدول زیر فروشگاه هایی که میتوانید از آنها شیرآلات بهداشتی کرومات را به صورت آنلاین تهیه کنید ذکر شده است:

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1
بازرگانی پویان سپهر شیراز، بلوار رحمت، حد فاصل چهارراه عدالت و سر سپاه 07138251992
2
تجهیزات نوین ساختمانی لارکو شیراز، عفیف آباد، بعد از مجتمع ستاره فارس 07136483630
3
گروه مدام (پورسجادی) شیراز، پل معالی آباد، ابتدای بلوار میرزای شیرازی، روبروی بانک صادرات 07136240000