نمایندگی مولینکس در شیراز

نمایندگی مولینکس در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

دراین مطلب از وب سایت شیراز کناف به معرفی نمایندگی مولینکس در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید لوازم آشپزخانه از برند مولینکس هستید، این مطلب را از دست ندهید.

برند مولینکس یکی از برندهای قدیمی و معتبر در زمینه تولید ظروف و لوازم آشپزخانه است. این برند با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک توانسته محصولات درجه یک تولید نماید. ما نیز در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی های مولینک در شیراز را درج کرده ایم.

نمایندگی مولینکس در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1 لوازم خانگی کامران آزاد شیراز، بلوار پاسارگاد، خیابان سراج، نبش کوچه 10 07138373106
09385922128

قیمت محصولات برند مولینکس در شیراز

قیمت محصولات مولینکس با توجه به نوع کالای انتخابی، هزینه حمل و نقل و … محاسبه می شود. اگر قصد اطلاع از لیست قیمت لوازم آشپزخانه مولینکس را دارید بهتر است با مراجعه به نمایندگی های مندرج در جدول فوق و یا تماس با آنها ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در فروشگاه از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

اگر به دنبال خرید لوازم آشپزخانه از برندهای دیگر هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

قیمت محصولات برند مولینکس در شیراز

تعمیرات محصولات مولینکس

در نمایندگی مولینکس، کلیه محصولات برقی شرکت مولینکس شامل : ماکروویو ، غذاساز، جاروبرقی و جاروشارژی، خردکن و روندو، آبمیوه گیری و آب پرتغال گیری، پلوپز، قهوه ساز، چرخ گوشت، بخارپز، ماشین آشپزخانه، رنده برقی، همزن دستی و همزن عمودی، آسیاب قهوه، توستر، سرخ کن معمولی و آسانسوردار، ساندویچ ساز، مخلوط کن، اطو و… با بهره گیری از قطعات یدکی اصلی و فابریک شرکتی در سریعترین زمان ممکن و در اسرع وقت سرویس و تعمیر می گردند.

تعمیرات محصولات مولینکس

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش مولینکس در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *