نمایندگی سوزان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی سوزان در شیراز می پردازیم. اگر قصد خرید تجهیزات آشپزخانه یا یخچال از این برند را دارید به نمایندگی های رسمی آن مراجعه کنید.

شرکت سوزان با توليد و عرضه طيف وسيعى از محصولات گرمايشى و سرمايشى، انواع کولر آبى، بخارى گازى، آبگرمکن ديوارى و شومينه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک توانسته در بازار فروش جایگاه ویژه ای داشته باشد. در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی سوزان در شیراز درج شده است.

نمایندگی سوزان در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1 گالری برلیان شیراز، عفیف آباد، روبروی کوچه 18 09911900025
07136485016

قیمت محصولات برند سوزان در شیراز

قیمت محصولات سوازن با توجه به نوع کالای انتخابی، هزینه حمل و نقل، هزینه نصب و … محاسبه می شود. برای اطلاع از لیست قیمت لوازم آشپزخانه از برند سوزان را دارید بهتر است با مراجعه به نمایندگی های مندرج در جدول فوق و یا تماس با آنها ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در مجموعه از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

قیمت محصولات برند سوزان در شیراز

محصولات گروه صنعتی سوزان

محصولات که این گروه صنعتی با بهترین مواد اولیه تولید کرده و در بازار فروش در نمایندگی های رسمی آن در شیراز برای مشتریان عزیز عرضه می شود عبارت است از:

  • یخچال
  • اجاق گاز
  • بخاری
  • کولر

محصولات گروه صنعتی سوزان

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی خوب از برندهای دیگر هستید، به فروشگاه های مندرج در لینک درج شده مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش سوزان در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *