ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی

روش ست کردن مبلمان با دکوراسیون

روش ست کردن مبلمان با دکوراسیون داخلی منزل چگونه است؟ شما از چه تکنیک هایی برای هماهنگی بین مبل های پذیرایی یا اتاق با دکوراسیون آن استفاده می کنید؟

در این مقاله از شیراز کناف با ما همراه باشید تا بتوانید روش مناسبی برای ست کردن مبلمان منزل و دکوراسیون خانه را پیدا کنید.

روش ست کردن مبلمان با دکوراسیون چگونه است؟

ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی

روش ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی خانه

روش ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی در خانه

روش ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی خانه

ست یا هماهنگ کردن مبلمان با دکوراسیون یکی از اقداماتی است که اگر به درستی از پس آن بربیایید می توانید خانه ی خود را بدون صرف هزینه های اضافه زیباتر کنید. به همین دلیل در این زمان مشاوره از اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز می تواند به شما کمک کند تا به شیوه ای درست مبل های خود را با دکوراسیون خانه ست کنید.

به علاوه اگر شما هنوز برای خانه های خود مبلمان تهیه نکرده اید می توانید با مراجعه به فروشگاه مبل شیراز با توجه به متراژ پذیرایی و سبک دکوراسیون مورد استفاده در خانه خود مبل های جذابی خریداری کنید.

در ادامه مواردی را بررسی می کنیم که به شما کمک می کند تا بتوانید مبلمان خانه ی خود را با دکوراسیون آن هماهنگ کنید.

توجه به رنگ ها در زمان ست کردن مبلمان و دکوراسیون خانه

ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی

رنگ یکی از فاکتورهایی است که در زمان خرید هر کدام از المان های مربوط به دکوراسیون از جمله پرده و مبل باید به آن توجه کرد.

شما در مواجهه با مقوله ی رنگ مبل، دو راه برای ست کردن آن با دکوراسیون خانه خواهید داشت:

  • راه اول: استفاده از رنگ های هماهنگ و مشابه در دکوراسیون و مبل های خانه

شما می توانید برای اینکه مبلمان و دکوراسیون خانه خود را ست کنید رنگ هایی مشابه هم به کار ببرید. یعنی رنگی که برای مبلمان استفاده می کنید باید در هماهنگی و تشابه با رنگ پرده های پنجره ها، دیوارها، لوسترها و کفپوش های خانه باشد.

به عنوان مثال شما می توانید برای خانه هایی با دیوارها، پرده ها یا کفپوش هایی سفید یا نقره ای، مبل هایی به رنگ های، خاکستری یا طوسی استفاده کنید.

همچنین علاوه بر رنگ مبل ها، نحوه چیدمان صحیح مبل راحتی در پذیرایی به شما کمک می کند بهتر میان مبل ها و دکوراسیون هماهنگی ایجاد کنید.

  • روش دوم: استفاده از کنتراست برای ست کردن مبل و دکوراسیون خانه

استفاده از کنتراست یا تضاد رنگی اگر به صورت اصولی در خانه ها انجام شود می تواند توجه بسیاری را به المان های مختلف دکوراسیون داخلی سبب شود.

سبک مبل ها با سبک کلی دکوراسیون هماهنگ باشد

ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی

اساسا طراحی دکوراسیون داخلی به هماهنگ سازی همه ی المان های بصری خانه با همدیگر اطلاق می شود. به همین دلیل یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمان خرید مبل های خود به آن توجه داشته باشید، انتخاب سبک مناسب برای مبل ها است. (با توجه به اینکه طراحی دکوراسیون داخلی امری کلی تر از خرید مبل است، بهتر است در زمان تهیه مبل به هماهنگی آن با دکوراسیون توجه داشته باشید و نه بلعکس)

به عنوان مثال در صورتی که شما از دکوراسیون مینیمال در خانه خود استفاده می کنید، بهتر است مبل هایی با ساده و تک رنگ به کار ببرید. داشتن یک نوع سبک سبب می شود تا انسجام بصری خانه شما حفظ شود.

مطالعه ی مقاله ی دکوراسیون داخلی شاد منزل سبب می شود تا با راه های شاد کردن دکوراسیون داخلی منزل خود آشنا شوید.

اگر از مبل های مخمل در خانه خود استفاده می کنید، می توانید با دانستن طرز صحیح تمیز کردن مبل مخمل در خانه دکوراسیون داخلی خود را بهبود بخشید.

ابعاد فضا و مبل در دکوراسیون داخلی تاثیر دارند

ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی

در  زمانی که می خواهید مبل برای پذیرایی یا اتاق های خود تهیه کنید بسیار مهم است که به ابعاد اتاق و سپس مبل های مورد نظر خود توجه کنید. به عنوان مثال اگر فضای مورد نظر متراژ پایینی دارد و شما یک مبل بزرگ را در آن به کار ببرید ممکن است سبب دلتنگ کننده به نظر رسیدن فضا شود. در حالی که استفاده از یک مبل با ابعاد متوسط می تواند کمک کننده باشد.

البته این به معنای بد بودن ذاتی مبل های بزرگ نیست، برای بهتر متوجه شدن این موضوع توصیه می کنیم مقاله دلیل محبوبیت مبل های بزرگ را مطالعه کنید.

نورپردازی صحیح می تواند در ست شدن مبل ها و دکوراسیون تاثیر مثبت داشته باشد

روش ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی خانه

یکی از روش هایی که شما می توانید برای به چشم آمدن مبل های خود در دکوراسیون خانه ی خود به کار بگیرید استفاده از نورپردازی های طبیعی (مثل نور آفتاب) یا مصنوعی (مثل نور لوستر یا آباژور) است.

شما می توانید با استفاده اصولی از نورپردازی مبل های پذیرایی خود را با دکوراسیون خانه خود مطابقت دهید.

یکی از روش های پرطرفدار این روزها برای نورپردازی کردن خانه ها استفاده از نورپردازی سقف کناف در شیراز یا دیگر شهرها است.

سلیقه خود در هماهنگی مبل ها و دکوراسیون را فراموش نکنید

روش ست کردن مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل

از مهم ترین مواردی که باید در زمان انتخاب رنگ و طرح مبل برای خانه های خود به آن ها توجه داشته باشید این است که حتما سلیقه ی شخصی خود را هم در آن در نظر بگیرید.

البته توجه داشته باشید در این موقعیت زمانی بهترین نتیجه را می گیرید که سلیقه ی شخصی را در کنار مشاوره از شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی منزل ترتیب اثر دهید.

سخن پایانی

در این مقاله از شیراز کناف به شما کمک کردیم تا بتوانید با توجه به نکته های ریز ولی پر اهمیت بین مبلمان خانه ی خود و دکوراسیون آن هماهنگی ایجاد کنید.

در صورتی که شما روش های دیگری برای دستیابی به هماهنگی بین مبلمان و دکوراسیون داخلی می دانید، آن را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *