معرفی بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی

معرفی بهترین برند های درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت از دستاورد‌های بی‌نظیر دنیای مدرن است و از مال و جان شما و عزیزان‌تان در برابر سارقین و متجاوزان محافظت می‌کند. در‌های معمولی به‌هیچ‌وجه ایمنی لازم را ندارند و در برابر دستکاری، مقاومت چندانی از خود نشان نمی‌دهند. در مقابل، انواع ضد سرقت در‌های ورودی با داشتن قفل‌ها و قطعات متعدد امنیت را به شما هدیه می‌دهند. این تجهیزات ساختمانی در مدل‌ها و اندازه‌های متفاوتی ساخته و به بازار عرضه می‌شوند و کشور‌های مختلفی به تولید این محصولات می‌پردازند. در این مقاله از شیرازکناف قصد داریم بهترین برند های درب ضد سرقت ایرانی را معرفی و به شما در انتخاب دربی باکیفیت، ایمن و مرغوب کمک کنیم.

معرفی بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی

بهترین برند درب ضدسرقت در  ایران کدام است؟

معرفی بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی

در ادامه شما را با بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی آشنا می کنیم. برای اینکه بتوانید درب های مناسبی را برای خود خریداری کنید می توانید به لیست درب ضدسرقت در شیراز مراجعه کنید.

برند افرا درب

معرفی بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی

گروه تولیدی افرا درب با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ساخت انواع در‌های ساختمانی، یکی از بهترین برند‌های تولید‌کننده درب ضد سرقت ایرانی است. این شرکت در سال 1380 راه‌اندازی شد و از آن زمان تا کنون با تولید انبوه، شایستگی خود را در بازار تجهیزات ساختمانی اثبات کرده‌است. افرا درب در زمینه ساخت انواع در‌های ضد سرقت لوکس، در‌های شیشه‌خور لابی با شیشه سکوریت نشکن و سایر درب‌های ساختمانی پیشتاز است و بهترین متریال را در ساخت محصولاتش به‌کار می‌برد.

برند آلتین درب

معرفی بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی

یکی دیگر از بهترین برند‌های درب ضد سرقت ایرانی آلتین است. این شرکت کار خود را در سال 1388 در شهر ارومیه آغاز کرد و در مدت کوتاهی به یکی از پرطرفدار‌ترین کارخانجات تولید این محصولات تبدیل شد. آلتین درب با ساخت درهای مختلف و با کارایی‌های متفاوت، برندی قابل اعتماد است و ایمنی و زیبایی را برای شما به‌ارمغان می‌آورد.

درب ضد سرقت آتاک درب

معرفی بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی

آتاک درب در سال 1386 تاسیس شد. این نام نه‌تنها یکی از بهترین برند های درب ضد سرقت ایرانی است،  بلکه به عنوان یکی از ممتاز‌ترین وارد‌کنندگان درب‌های ساختمانی ترک نیز شناخته می‌شود. این شرکت با بهره‌مندی از بهترین طراحان و مهندسان، محصولاتی ایمن و خوش‌ساخت را به بازار عرضه می‌کند. تولید انواع درب‌های ضد سرقت ورودی و لابی در کنار سایر درب‌های داخلی ساختمان و صادرات آن‌ها به کشور‌های خارجی از فعالیت‌های مهم و قابل‌توجه این مجموعه به‌شمار می‌روند.

راهنمای خرید درب اتاق خواب را مطالعه کنید.

درب ضد سرقت سپیدار چوب

معرفی بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی

با وجود آن‌که از زمان تاسیس این شرکت چیزی حدود 12 سال می‌گذرد، اما سپیدار چوب توانسته در این مدت قابلیت‌های خود را به اثبات برساند. این برند با تولید مرغوب‌ترین درب‌های ساختمانی، آنها را با هزینه‌ای به‌صرفه به شما ارائه می‌دهد. انواع درب ضد سرقت، در‌های چوبی، کابینت آشپزخانه و قرنیز چوبی تنها تعدادی از ده‌ها محصول تولیدی این برند هستند.

درنا چوب فارس

معرفی بهترین برندهای درب ضدسرقت ایرانی

شرکت درنا چوب فارس با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید انواع درب ضد سرقت، لابی، کمدی و اتاقی یکی از بهترین برند‌های ایرانی سازنده در‌های ساختمانی است. این مجموعه علاوه‌بر عرضه مرغوب‌ترین محصولات، با بهره‌مندی از بهترین نصاب‌های درب ضد سرقت خیال شما را از نصبی اصولی و بدون دردسر آسوده می‌کند. همچنین امکان ساخت درب‌هایی با طراحی مورد‌نظر شما نیز در این شرکت فراهم شده‌است تا مدل دلخواه‌تان را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

جمع بندی برند های درب ضد سرقت ایرانی

در این مقاله تعدادی از بهترین برند های درب ضد سرقت ایرانی را به شما معرفی کردیم. با دانش کافی و انتخابی هوشمندانه می‌توان از بهترین امکانات موجود در دنیای مدرن بهره برد. استفاده از تجهیزات ساختمانی به‌روز و مرغوب نه‌تنها کیفیت زندگی را بالا می‌برد، بلکه در بسیاری از هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *