تعمیر هود در شیراز

تعمیر هود در شیراز

این لیست از شیراز کناف را به معرفی مراکز تعمیر هود در شیراز اختصاص می دهیم. شما می توانید با ورود به پروفایل شخصی مراکز وی آی پی که با رنگ قرمز در جدول مشخص شده اند، سوالات خود از مسئولان فروش فروشگاه ها بپرسید. برای اینکار کافی است بر روی گزینه چت آنلاین کلیک کنید. با ما همراه باشید.

لیست تعمیر هود در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 نمایندگی و دفتر پخش تجهیزات آشپزخانه افراشی شيراز، پل معالي آباد، 50 متر به سمت دينكان (شهید کبار)، سمت راست بلوار بهشت بين كوچه 6 و 8، مجتمع اركيده، پلاك 11 09170050035
09177180070
09308940092

هزینه تعمیر هود شیراز چقدر است؟

شما می توانید برای فهمیدن قیمت تعمیر هود در شیراز به پروفایل مراکز VIP مراجعه کنید و سوالات خود را از مسئولان فروش آن ها بپرسید. آن ها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

هزینه تعمیر هود از فاکتورهای متعددی تاثیر می پذیرد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند و مدل هود شما
  • میزان خرابی هود شما
  • دستمزد شخص تعمیرکار هود

اما به طور کلی می توان گفت هزینه تعمیر هود در شیراز 1402 از 100 تا 500 هزار تومان می تواند متغیر باشد.

قطعات هود در شیراز

در بسیاری از مواقع پیش می آید که یکی از قطعات هود خراب شده و باید آن را تعویض کرد. در چنین مواقعی می توانید با مراجعه به نمایندگی های هود مورد استفاده خود قطعه مورد نیاز را خریداری کنید و آن ها را به کار بگیرید.

شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش هود آشپزخانه شیراز برای خود هودهای جدیدی خریداری کنید.

جمع بندی تعمیر هود در شیراز

در این لیست از شیراز کناف به شما کمک کردیم تا بتوانید مراکز تعمیر هود در شیراز را پیدا کنید. شما می توانید برای تعمیر کردن هود خود در شهر شیراز به پروفایل مراکز VIP مراجعه کنید. سپس می توانید با کلیک بر روی گزینه چت آنلاین قیمت تعمیر هود را از مسئولان فروش این مراکز بپرسید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *