ساخت سوله در شیراز

ساخت سوله در شیراز | سوله سازی شیراز

یکی از مراحل مهم و اولیه در ساخت سوله  در شیراز تعیین کردن ابعاد آن است. هزینه ساخت سوله با ابعاد آن مشخص شده و هر چه ابعادش بزرگتر باش هزینه ساخت آن بیشتر است. چون این ابعاد بر وزن آهنی مصرفی سوله سازی تاثیر مستقیم دارد. وبسایت شیراز کناف در جدول زیر بهترین سوله سازان در شیراز را به شما معرفی خواهد کرد.

برای طراحی سوله باید از یک تیم مجرب و متخصص که به خوبی بدانند چگونه آن را طراحی کنند، استفاده نمود. مهمترین رکن برای طراحی سوله، نقشه ساخت سوله است که باید توسط طراح حرفه ای در این زمینه انجام شود. این نقشه باید به صورت اختصاصی برای هر قرار داد باشد و به صورت جداگانه تهیه شود و دستور برای ساخت صادر شود. اولین مرحله برای ساخت و طراحی سوله، ­اندازه گیری ابعاد است.

لیست شرکت های ساخت سوله در شیراز

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 ساخت سوله ابوقداره شیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی شرکت نفت 07138315095
2 ساخت سوله شیراز، بلوار بعثت، خیابان مجتبی آقایی، خیابان 22 07136489529

هزینه طراحی و ساخت سوله در شیراز

فاکتور اصلی برای ساخت و طراحی سوله وزن سازه است. این وزن بر اساس اندازه دهانه سوله، ارتفاع سوله (با در نظر گرفتن جرثقیل سقفی)، و موقعیت و محل اجرای سازه متفاوت می باشد.
دیگر هزینه ها که با توجه به طراحی مورد نظر برای سوله در نظر گرفته می شود اجزا و مصالح ساخت سوله است.

فاکتورهای دیگری بر افزایش و یا کاهش هزینه ساخت سوله تاثیرگذار هستند مانند: میزان تراکم خاک و زمین محل اجرای سوله. پس بهتر است برای اطلاع از هزینه ساخت این سازه با شماره های مدرج در جدول فوق تماس بگیرید.

هزینه طراحی و ساخت سوله در شیراز

اگر به جز سازه فلزی و سقف شیب دار نیاز به مصالح دیگر دارید حتما به بهترین مصالح ساختمانی در شیراز که اطلاعات آن در لینک درج شده قرار گرفته است مراجعه کنید.

قیمت ساخت سوله سبک

یکی از انواع سوله‌های سبک سوله خرپایی می‌باشد؛ که به دلیل استفاده کمتر از آهن در ساخت این سازه، وزن کمتری نسبت به سایر سوله‌ها دارد. سقف این مدل سوله ها به صورت شیبدار طراحی شده و یازه به صورت پیش ساخته به محل احداث منتقل و آن جا نصب می‌شود و در نهایت سوله فوق سبک لوله‌ای شکل را حاصل می کنند.

از دیگر مزایای ساخت سوله ارزان قیمت، نصب سریع، مقاومت بالا و جابجایی آن در صورت لزوم می باشد، که موجب محبوبیت بالای این ساز شده است.

یکی از دلایل پایین بودن قیمت سوله سبک به دلیل کاهش هزینه‌های ناشی از حمل و نقل مواد از کارخانه تا محل احداث می‌باشد. جهت محاسبه‌ی قیمت این سازه لازم است نوع فونداسیون، ابعاد و دهانه سوله علاوه بر سایر موارد گفته شده مورد بررسی قرار گیرد.

بهترین سوله سازان در شیراز

جهت سوله سازی باید از سازندگان حرفه ای در این زمینه استفاده کنید تا از صرف هزینه های زیادی جلوگیری به عمل آورید. اسامی افرادی که به صورت حرفه در ساخت سوله در شیراز فعالیت می کنند در جدول فوق آورده شده است.

نحوه طراحی سوله در شیراز

برای طراحی سوله معمولا نیاز است که از یک طراح متخصص در این زمینه کمک بگیریم.عواملی که در طراحی سوله شما تاثیر می گذارد عبارت است از: محل قرار گیری ستون ها، انواع فوندانسیون و محل ساخت سولهو … در هنگام طراحی و نقشه کشی برای باید به اجزای جزئی و نقشه محل های مختلف سوله توجه کرد.

طراحی برای سوله های شما امروزه با استفاده از نرم افزار های طراحی شده صورت می گیرد و نیاز به تخصص دارد. در طراحی سوله مدل سازی و بارگذاری و طراحی انواع سوله ها در نرم افزار انجام می شود. برای این طراحی میتوان به نرم افزار هایی مثل Safe، Etabsو Sap2000 اشاره کرد. این نرم افزار ها، به کاربرد توانایی آن را نی دهند که بارگذاری باد، برف و زلزله را خودش اندازه گیری کند و دیگر نیازی برای محاسبه کاربر نیست.

در طراحی و ساخت سوله های صنعتی، در نظر گرفتن فضای آتش نشانی، فضای سبز، محوطه سازی و نوع کاربری در محل مجاز برای ساخت این سوله اهمیت دارد. بهتر است برای طراحی دقیق و مناسب خود با مشاوران و کار فرمایان تماس بگیرید.

جمع بندی ساخت سوله در شیراز

مراکز ساخت سوله در شیراز را در این لیست از شیراز کناف به شما معرفی کردیم. برای اطلاع از قیمت ساخت سوله در شیراز 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری