چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز

نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

لوازم و چینی آلات بهداشتی برای دکوراسین خانه بسیار مهم است. این که بتوانید از چینی بهداشتی مرغوبی استفاده کنید مستلزم پیدا کردن برند معتبر در این زمینه است. چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز با داشتن نمایندگی های معتبر و فعال در زمینه فروش انواع چینی آلات بهداشتی توانسته جایگاه خوبی کسب کند.

چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز

کارخانه چینی بهداشتی پارس سرام در سال 1346 با بهره مندی از تکنولوژی ماشین آلات آن زمان و با بکار گیری کادری خلاق و حرفه ای در زمینه طراحی محصولات و بخش‌های ویژه کنترل کیفی، توسط متخصصان ایتالیایی در حاشیه جنوب شرق تهران تاسیس شد. برای خرید چینی بهداشتی پارس سرام باید به نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز سر بزنید. در نمایندگی های فعال چینی بهداشتی پارس سرام میتوانید به راحتی تمام مدل های این برند را مشاهده کرده و ضمن اصالت کالا از خدمات پس از فروش این برند نیز استفاده کنید. در جدول زیر نمایندگی فعال چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز آورده شده است.

لیست نمایندگی های چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 تجهیزات ساختمانی حس Hes شیراز، بلوار صنایع، بعد از زیرگذرصنایع، جنب پل عابر پیاده 07136362245
07136248245
2 فروشگاه لوازم ساختمانی زارع شیراز شیراز، چهارراه حافظیه، بلوار آزادی 07132263157
3 فروشگاه فاليزان شیراز شیراز، خيابان مشكين فام، نرسيده به پل حر، نبش كوچه 4، ساختمان رز 07132241449
4 لوازم ساختمانی و بهداشتی احمدی شیراز شیراز، بلوار ابونصر، چهارراه فضیلت، نبش کوچه 34 07137316561
5 گلدیس کاشی شیراز شیراز، بلوار شهید بهشتی(خیابان خلد برین)، نبش کوچه 14 07136278129

چینی بهداشتی پارس سرام

چینی بهداشتی پارس سرام را میتوان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع چینی آلات بهداشتی مانند: توالت ایرانی، انواع روشویی و زیر سنگی و … دانست. شرکت چینی بهداشتی پارس سرام ادعا دارد که محصولات تولیدی این برند دارای حداقل میزان جذب آب که این عدد به صفر می‌رسد، است و همچنین از رضایت بالای خریداران محصولاتش خبر می‌دهد. میتوان گفت یکی از علل های اصلی که رضایت مشتریان خود را توانسته تاکنون حفظ کند وجود همین اصل است. در نمایندگی های فعال این برند معتبر تمامی مدل های چینی بهداشتی پارس سرام وجود دارد و شما میتوانید با خیالی راحت خرید کنید چرا که هم کالایی که میخرید اصل است و هم از خدمات پس از فروش آن میتوانید بهره مند شوید. نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در شیرازهمواره سعی کرده تا با بالا بردن کیفیت محصولات و صرفه جویی در مصرف آب خدمات مطلوبی را به مشتریان عزیز ارائه کند.

انواع محصولات چینی بهداشتی پارس سرام

کارخانه چینی بهداشتی پارس سرام در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند چینی پارس سرام میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • روشویی پایه دار
  • رو کابینتی
  • ​توالت زمینی
  • توالت فرنگی
  • سرشویی
  • رو سنگی
  • زیر سنگی

انواع محصولات چینی بهداشتی پارس سرام

خدمات پس از فروش چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز

چینی بهداشتی پارس سرام با تکیه به دانش فنی روز و نگرش به آخرین تحولات صنایع چینی بهداشتی جهان و دریافت چندین لوح و انتخاب واحد نمونه از طرف وزارت صنایع و معادن ایران و واحد نمونه صادراتی بوده که توانسته با حضوری مداوم در عرصه بازارهای داخلی و خارجی محصولات خود را ارائه نماید. برند پارس سرام در زمینه چینی آلات بهداشتی تاکنون توانسته است جایگاه خوب و قابل توجهی در بین مشتریان خود داشته باشد. این برند قدیمی همیشه داشتن یکی محصول با کیفیت و مرغوب را حق مصرف کننده میداند و در تلاش است با با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا نه تنها کیفیت کالای خود را بالا ببرد بلکه در مصرف آب نیز صرفه جویی کند. در راستای رضایت مندی مشتریان این برند، نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز تمامی محصولات خود را با گارانی عرضه میکند.

قیمت محصولات چینی پارس سرام در شیراز

چینی بهداشتی پارس سرام با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید میشود. در نمایندگی چینی بهداشتی پارس سرام در شیراز میتوانید تنوع محصولات را به راحتی مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت چینی بهداشتی پارس سرام بسته به نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد.

اگر به دنبال برندهای دیگر از این محصول هستید توصیه می کنیم به مراکز فروش چینی بهداشتی در شیراز مراجعه کنید. اطلاعات این فروشگاه ها در لینک درج شده قرار گرفته است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *