نمایندگی شاینی در شیراز

نمایندگی محصولات شاینی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

محصولات شاینی یکی از معتبر ترین برندها در زمینه تولید سونا و جکوزی است. محصولات شاینی از سال 1389 وارد بازار شده و توسط نمایندگی های معتبر به فروش رسیده است. اگر قصد خرید محصولات این برند را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی های معتبر محصولات شاینی در شیراز که در جدول زیر آنها را معرفی کرده ایم مراجعه کنید.

شرکت نوآوران نوید آینده بعنوان یکی از زیر مجموعه های گروه پیشگامان صنعتی شادمهر و به پشتوانه سالها تجربه، خلاقیت و نوآوری مدیران و متخصصین خود در صنعت کشور، از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه سرمایه گذاری، تولید و بازرگانی آغاز نموده است. نمایندگی محصولات شاینی در شیراز با تولید سونا و جکوزی توانسته در بین مردم جایگاه خود را به خوبی حفظ کنند. باید بدانید که این شرکت تولید کننده ورق های اکریلیک است. برای خرید سونا و جکوزی و یا دیگر محصولات این برند به نمایندگی های فعال شاینی مراجعه کنید.

نمایندگی محصولات شاینی در شیراز

لیست نمایندگی های محصولات شاینی در شیراز

در جدول زیر بهترین مراکز فروش محصولات شاینی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است:

ردیف نام نمایندگی نشانی شماره تماس
1
کلینیک ساختمانی آراد شیراز، بلوار پاسداران، حدفاصل کوچه 66 و 68، جنب بانک اقتصاد نوین 07138220800
09174552703
09173142703
8
فروشگاه تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی مشعل شیراز، چهار راه پارامونت، ابتدای قصردشت، دقیقا روبروی کوچه 2 قصردشت 09177101978
09390292555
09309008674
09360678370

انواع محصولات شاینی در شیراز

محصولات شاینی یکی از معتبرترین برندهای تولید وان و جکوزی است که در بین مردم توانسته جایگاه خوبی داشته باشد. انواع محصولات موجود در نمایندگی شاینی عبارت است از:

  • انواع وان و جکوزی حمام
  • کابین دوش و سونا
  • دور دوشی
  • پانل دوش
  • زیر دوشی
  • شیرآلات

کیفیت محصولات شاینی

با توجه به اینکه شرکت نوآوران نوید آینده تولید کننده و صادر کننده ورق های اکریلیک است و از طرفی ورق اکریلیک بهترین ورق موجود در بازار برای ساخت بدنه وان جکوزی می باشد برند شاینی برای تضمین کیفیت وان جکوزی های خود 5 سال گارانتی می دهد همچنین موتور استفاده شده در جکوزی های شاینی دارای گارانتی می باشد.

قیمت محصولات شاینی در شیراز

لیست قیمت محصولات شاینی بسته به نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد. اگر از نمایندگی محصولات شاینی خرید می‌کنید میتوانید از قیمت مناسب برای خرید وان و جکوزی استفاده کنید. از آنجایی که نوسانات بازار در زمینه خرید و فروش چینی آلات بهداشتی زیاد است، برای اطلاع از قیمت محصولات شاینی در سال 1401 با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری