نمایندگی پارس اپال در شیراز

نمایندگی پارس اپال در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی پارس اپال در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید انواع ظروف چینی آشپزخانه از این برند هستید این مطلب را تا انتها بخوانید.

پارس اپال اولین تولید کننده ظروف اپال در ایران است و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، دستگاه های تمام اتوماتیک و علم متخصصین در این زمینه توانسته ظروف چینی مرغوب تولید کرده و وارد بازار فروش کند. ما نیز به درخواست شما عزیزان آدرس و شماره تماس نمایندگی فروش پارس اپال در شیراز را درج کرده ایم.

نمایندگی پارس اپال در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1 گروه لوازم خانگی مجتبی سلطانی شیراز، بلوار عدالت شمالی، نبش کوچه 14، گروه لوازم خانگی مجتبی سلطانی 07138202220
07138208822
07138210917
2 فروشگاه لوازم خانگی منوچهری شیراز، خیابان پیروزی، جنب هتل سینا 07132220450
09173063659

قیمت سرویس پارس اپال در شیراز چقدر است؟

قیمت محصولات برند پارس اپال با توجه به نوع ظروف انتخابی، تعداد آن و … محاسبه می شود. اگر به دنبال قیمت ست ظروف چینی برند پارس اپال هستید، با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های مندرج در آن ضمن مشورت با کارشناسان حاضر در مجموعه از قیمت محصول انتخابی نیز مطلع شوید.

اگر به دنبال خرید ظروف آشپزخانه از برندهای دیگر هستید، توصیه ما به شما مراجعه به فروشگاه های معرفی شده در لینک درج شده است.

قیمت سرویس پارس اپال در شیراز چقدر است؟

محصولات برند پارس اپال

محصولات تولید شده از این برند که در نمایندگی های فروش پارس اپال در شیراز برای شما مشتریان عزیز عرضه شده است عبارت است از:

  • ظروف غذا خوری
  • ست ظروف پذیرایی
  • ظروف کودک
  • انواع ست ظروف آشپزخانه

خدمات پس از فروش برند پارس اپال

این برند تمامی محصولات خود را با خدمات پس از فروش و گارانتی به شما مشتریان عزیز عرضه می نماید. ضمانت اصل بودن کالا، ضانت برگشت کالای آسیب دیده و … به عنوان خدمات این برند در نظر گرفته شده است.

خدمات پس از فروش برند پارس اپال

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش پارس اپال در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *