نمایندگی کلایبرگ در شیراز

نمایندگی کلایبرگ در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف اطلاعات نمایندگی کلایبرگ در شیراز را قرار داده ایم تا اگر قصد خرید انواع لوازم خانگی از برند کلایبرگ را دارید به نمایندگی های فروش آن مراجعه کنید.

برند کلایبرگ در زمینه تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت و بهره گیری از علم متخصصین در این زمینه توانسته جایگاه خوبی داشته باشد. آدرس و شماره تماس نمایندگی های رسمی لوازم خانگی کلایبرگ در شیراز را در جدول زیر قرار داده ایم.

نمایندگی کلایبرگ در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
کلینیک ساختمانی طاها تهویه شیراز، گلدشت حافظ، خیابان هاتف، اواسط خیابان هاتف، طاها تهویه 09306532372
07191090029

قیمت محصولات کلایبرگ در شیراز

قیمت محصولات تولید شده از این برند با توجه به نوع محصول انتخابی، هزینه نصب و حمل و نقل، کیفیت مواد اولیه مصرفی و … محاسبه می شود. توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت کالای انتخابی خود از این برند با شماره های مندرج در جدول فوق تماس گرفته و ضمن مشورت با کارشناسان فروش از قیمت محصول مورد نظر خود مطلع شوید.

قیمت محصولات کلایبرگ در شیراز

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی از برندهای دیگر هستید، توصیه می کنیم به لینک درج شده مراجعه کنید.

محصولات برند کلایبرگ

کلایبرگ تولید کننده انواع هود، سینک، اجاق گاز، اجاق صفحه برقی، فر، گرمکن و شیرآلات تضمینی برای زیبایی آشپزخانه شماست. محصولات این برند با بهره گیری از علم متخصصین حرفه ای در این زمینه و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک تولید شده و وارد بازار فروش می شود.. از این رو توانسته در بین رقبا خود جایگاه خوبی داشته باشد.

محصولات برند کلایبرگ

خدمات پس از فروش کلایبرگ

خدمات پس از فروش محصولات کلایبرگ به این شرط که کالا را از نمایندگی های رسمی فروش خریداری کرده باشید شامل کارانتی تعمیر و تعویض می باشد.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *