نمایندگی لوازم خانگی فلر در شیراز

نمایندگی لوازم خانگی فلر در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی لوازم خانگی فلر در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید انواع لوازم خانگی معتبر از این برند هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

شرکت فلر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت و بهره گیری از علم متخصصین در این زمینه توانسته محصولاتی با کیفیت را وارد بازار کرده و جایگاه خوبی در بین رقبا خود داشته باشد. ما نیز به درخواست شما عزیزان آدرس و شماره تماس نمایندگی های رسمی فلر در شیراز را در جدول زیر درج کرده ایم.

نمایندگی لوازم خانگی فلر در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1 لوازم خانگی مرادی شیراز، ملاصدرا 07132343436
2 لوازم خانگی تقوایی شیراز 07138381290

قیمت محصولات برند فلر در شیراز

قیمت محصولات برند فلر با توجه به نوع کالای انتخابی، هزینه نصب، هزینه حمل و نقل و … محاسبه می شود. اگر به دنبال قیمت لوازم خانگی فلر در شیراز هستید، با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های مندرج در جدول فوق ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

قیمت محصولات برند فلر در شیراز

انواع محصولات فلر

برند FELLER تمامی محصولات زیر را با بهترین مواد اولیه و دستگاه های تمام اتوماتیک تولید کرده و در نمایندگی های رسمی فروش فلر شیراز به شما مشتریان عزیز ارائه کرده است.

  • چای ساز
  • قهوه ساز
  • پلوپز
  • آبمیوه ساز
  • اتو بخار
  • همزن برقی

اگر به دنبال فروشگاه های لوازم خانگی معتبر هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

انواع محصولات فلر

خدات پس از فروش فلر

فلر سرویس به عنوان خدمات پس از فروش محصولات خود، کلیه این محصولات را سرویس و تعمیر می نماید. در صورتیکه شما مشتریان عزیز هر یک از محصولاتان شما دچار مشکل شده است، می توانید برای رفع مشکل با واحد خدمات پس از فروش فلر سرویس تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش برند فلر در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *