سقف استخر در شیراز

فروش و اجرای سقف استخر در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

سقف استخر به دلیل تماس با نم و رطوبت زیاد نسبت به سقف سایر محیط های مسکونی و تجاری و اداری اهمیت بالاتری است. اگر قصد خرید این سازه را دارید توصیه می کنیم به مراکز فروش و اجرای سقف استخر در شیراز که توسط وب سایت رسمی شیراز کناف معرفی شده است مراجعه کنید.

اجرای سقف استخر در شیراز

شاید شما دوست داشته باشید که سقف استخرتان متحرک باشند و هر زمان که دوست دارید آن مراجعه کنید و از منظره و نور آفتاب لذت ببرید. میتوانید این کار را به دست بهترین مجریان سقف متحرک استخر در شیراز بسپارید. در نظر داشته باشید که انتخاب شرکت های فروشنده و اجراکننده سقف استخر بسیار مهم است چرا که انتخاب متریال اولیه این المان بسیار دشوار و سخت است.

لیست مراکز فروش و اجرای سقف استخر در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکوراسیون هارمونی شیراز، سی متری سینما سعدی، کوچه 7 ، درب اول راست، مجتمع تجاری موسوی، طبقه 4، واحد 8. 07132309068
2 طراحی و دکوراسیون داخلی آرتان شیراز، معالی آباد، جنب بانک پاسارگاد، پاساژ پارمین، پلاک 6 07136361209
3 گروه مهندسین مشاور آیین نقش شیراز، ستارخان، کوچه سه فرعی 3/1، ساختمان کلاسیک، طبقه 4، واحد 15 07136388647
4 گروه دکوراسیون داخلی بعد سوم شیراز، همت جنوبی، بعد از کوچه 2، جنب آرایشگاه شهناز 07136305048
5 دکوراسیون داربو شیراز، بلوار استقلال، حدفاصل چهارراه هوابرد و خیابان شبان، سمت چپ قبل از شبان، دکوراسیون داربو 07138308181
6 دکوراسیون داخلی رادا شیراز، زرگری، نبش کوچه 9 07136290293
7 کابینت و دکوراسیون نفیس شیراز، بلوار صنایع (بلوار میرزای شیرازی)، نبش کوچه 42 07136252373
8 گروه فنی و مهندسی پارسا شیراز، خیابان باغشاه(فلسطین)، خیابان هدایت غربی، نبش کوچه 14 09171883243
07132305295
09374458276

قیمت سقف استخر در شیراز چقدر است؟

شما می توانید اقدام به خرید سقف متحرک استخر با قیمت مناسب و کیفیت عالی نمایید. قیمت سقف های متحرک استخر بسته به نوع و مصالح به کار رفته در آن متفاوت است. با اندکی جست و جو در سایت شیراز کناف و یافتن آدرس و تلفن مراکز مورد نظر در جدول فوق می توانید تا حدودی از قیمت سقف های متحرک استخر باخبر شوید.

قیمت سقف استخر در شیراز چقدر است؟

سقف استخر در شیراز

ساخت استخر در محیط های سرپوشیده، معمولا با هزینه های زیادی همراه است به همین دلیل می توان در محیط باز اقدام به احداث استخر اما با سقف متحرک نمود. سقف متحرک همانطور که از اسمش پیداست باز و بسته می شود و در روزهایی که وضعیت آب و هوایی مناسب است می توان از زیبایی محیط استفاده کرد.

جنس های سقف ریلی استخر

همان طور که در ابتدای این مطلب نیز بیان کرده ایم متریال اولیه انتخابی برای سقف استخر بسیار مهم است چرا که ارتباط این سازه با رطوبت و آب به صورت مستقیم است. جنس هایی که معمولا برای سقف های استخر استفاده می شود عبارت است از:

  • پلی کربنات
  • سقف شیشه ای با شیشه های سکوریت شیک و نشکن
  • ورق های پلی یوپان
  • سازه های پارچه ای برزنتی
  • سقف های ایرانیتی فلزی

اهمیت استفاده از سقف کاذب استخر سرپوشیده

امروزه بسیاری از مردم برای پوشش دادن سقف استخر موجود در حیاط یا ویلای خود، به دنبال راهنمای استفاده از سقف های کاذب هستند. سقف کاذب استخر سرپوشیده اهمیت و ارزش بسیار بالایی را برای بسیاری از مردم دارد و شما نیز می توانید چنین فرصت طلایی را از دست ندهید و با کیفیت ترین و ایده آل ترین این سازه ها را انتخاب کرده و در سقف استخر خود مورد نصب قرار دهید.

مزایای استفاده از سقف برای استخر

وجود استخر در خانه ها یک مزیت است اما این روزها با وجود برج های بلند و آپارتمان ها، استفاده از استخر های خصوصی در حیاط منازل ویلایی، کمی مشکل ساز شده است. برای رفع این مشکل و استفاده از استخر در همه ی فصول سال از پوشش سقف استخر استفاده می شود. طراحی سقف برای استخرها امکان استفاده از استخر در خانه های ویلایی را فراهم کرده است.

انواع سقف استخر

یکی از مدل های سقف متحرک استخر از نوع پلی کربنات می باشد این مدل سقف ها به گونه ای طراحی شده اند که از شیشه های دو جداره در بخش بالایی آن استفاده شده است و سبب می شود آسمان قابل رویت باشد. سقف متحرک استخر ، انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • سقف ریلی استخر
  • سقف متحرک شیشه ای
  • سقف متحرک پلی کربنات

سقف استخر متحرک چیست؟

واضح است که سقف های متحرک استخرها قابلیت جابه جایی داشته و به عبارت بهتر باز و بسته می شوند شما با مشاهده ی سقف های متحرک استخرها در اینترنت با چگونگی آن آشنا خواهید شد.

سقف شیشه ای استخر

سقف شیشه ای استخرها باعث دلباز شدن محیط استخر شده و با مشاهده ی آسمان به هنگام شنا تجربه ی خوب و دل انگیزی را در زندگی کسب خواهید کرد. قیمت سقف های شیشه ای بیشتر از انواع دیگر بوده و البته باید در این مورد از شیشه های مخصوص با قطر زیاد استفاده کرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *