فروش کانکس در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

شاید برای شما هم سوال شده باشد که کانکس چیست و چه کاربردهایی دارد. این سازه پیش ساخته کاربردهای زیادی دارد که در ادامه درباره آن صحبت می کنیم. اگر قصد خرید این سازه را دارید به مراکز تولید و فروش کانکس در شیراز که در این مطلب از وب سایت شیراز کناف معرفی می کنیم، مراجعه کنید.

کانکس چیست؟

این طور می توان گفت که کلمه کانکس به نوعی سازه پیش ساخته اطلاق می شود که مانند هر بنایی دارای حداقل چهار دیوار، یک سقف و کف به همراه یک درب ورودی باشد. این سازه پیش ساخته که توسط شرکت های متخصص تولید می‌شود ویژگی های زیادی دارد که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

مراکز تولید و فروش کانکس در شیراز

در جدول زیر لیستی از شرکت  های تولید کننده و فروشندگان انواع کانکس به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است:

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 شرکت ایران کانتین شیراز، شهرک صنعتی، بین میدان ابتکار (میدان چهارم) و میدان پژوهش (میدان پنجم) 07137742209
2 سامان سازه سرآمد شیراز، چهاراه ستارخان 07136493065
3 ابر سازان جوان فکر شیراز، خیابان سعدی، کوچه پارک هتل 07137229345
4 شرکت نیکا سازه شیراز، ستارخان، نبش ولیعصر 07136293061
5 بازرگانی غلامحسین براهیمی و پسران شیراز، بلوار امیرکبیر، 200 متر مانده به پلیس راه، بازرگانی براهیمی 07138237272
6 سنا سازان شیراز، خیابان برق، نبش خیابان شهید رضایی 07132320948

بهترین مرکز فروش انواع کانکس در شیراز کجاست؟

در شهر شیراز تولید کنندگان و فروشندگان زیادی در زمینه ساخت انواع کانکس و فروش آن فعالیت می کنند. تیم وب سایت شیراز کناف بهترین مراکز فروش این سازه را به همراه آدرس و شماره تماس در جدول فوق معرفی کرده است.

اگر به دنبال فروشندگان ویلای پیش ساخته در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

بهترین مرکز فروش انواع کانکس در شیراز کجاست؟

مزایای خرید کانکس چیست؟

این سازه های پیش ساخته مزایای زیادی دارند که عبارت است از:

  • سرعت در ساخت
  • مقاومت در برابر زلزله
  • عایق حرارتی
  • امکان جابجایی
  • قابلیت ذخیره سازی
  • تنوع در طرح

اجاره کانکس در شیراز

اگر برای ساخت و ساز یک پروژه به صورت موقف نیاز به کانکس دارید و توانایی خرید این سازه را ندارید برخی از شرکت ها کانکس های دسته دوم را به شما اجاره می دهند. برای اطلاع از نحوه اجاره و قیمت آن میتوانید با شماره های مندرج در جدول زیر تماس بگیرید.

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 شرکت ایران کانتین شیراز، شهرک صنعتی، بین میدان ابتکار (میدان چهارم) و میدان پژوهش (میدان پنجم) 07137742209

قیمت کانس در شیراز چقدر است؟

با توجه به این که کانس نو است یا دسته دوم و موارد متععد دیگر قیمت این سازه پیش ساخته متفاوت است. با توجه به ابعاد و امکانات کانکس ها میتوان روی آنها قیمت گذاری کرد. به صورت حدودی قیمت کانکس ها در سال 1401 از 10 میلیون تومان شروع می شود. اگر قصد خرید کانکس اقساطی در شیراز را دارید باید با فروشندگانی که در جدول فوق معرفی کرده ایم تماس بگیرید و از شرایط فروش اقساطی با اطلاع شوید.

قیمت کانس در شیراز چقدر است؟

کاربردهای کانکس

شرکت های تولید و فروش کانکس در شیراز معتقد هستند که این سازه کاربردهای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها استفاده به عنوان کیوسک های خدمات شهری، کانکس مسکونی و دکه های روزنامه فروشی یا کیوسک تلفن عمومی بوده که خدمات مختلفی را به مردم ارائه می کردند. در واقع عمده استفاده از این سازه های پیش ساخته برای استقرار امن در یک مکان است.

معرفی انواع کانکس ها

کانکس ها انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربردهای آنها تقسیم بندی می شوند. از اصلی ترین انواع کانکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارگاهی : اسکان نیرو ها در کارگاه های ساختمانی و همچنین دفاتر اداری برای مهندسین پروژه نیازمند فضایی می باشد که با هزینه کم و سرعت زیاد ساخته شود. از این رو استفاده از کانکس کارگاهی بهترین گزینه برای این نیاز بشمار می رود و انواع معمولا با ابعاد و اندازه های متفاوتی در هر کارگاه می توان آن ها را یافت.

سرایداری : در بسیاری از مجتمع های آپارتمانی بخصوص اداری و گاها مسکونی با تعداد واحد های زیاد نیاز به یک سرایدار یا نگهبان دارند که بصورت دائمی در آنجا مستقر باشد از این رو برای سکونت و استقرار نگهبان و خانواده اش اقدام به تهیه یک کانکس سرایداری می کنند که معمولا در حیاط یا پارکینگ مجتمع قرار می گیرد.

چرخدار : نوع چرخدار معمولا برای کاربری هایی که نیاز به جابجایی های زیاد دارند مورد استفاده قرار میگیرد و گاها با نام کاروان های سیار یا کاروان مسافرتی نیز از ان یاد می شود.نمونه های بارز آن ایستگاه های سیار پلیس راه و کاروان های توریستی می باشد.

نگهبانی : این نوع معمولا دارای ابعاد کوچک و برای استقرار نگهبان یا پرسنل حراست در ورودی مجموعه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و شرایط آن بگونه ای است که نفر به تمامی جهات دید کامل داشته باشد تا بتواند کل محدوده را تحت کنترل داشته باشد.

فروشگاهی : معمولا در تقاطع های پر رفت و آمد برای فروش محصولات مختلف فرهنگی و روزنامه های مطبوعاتی از کانکس فروشگاهی استفاده می شود. این نوع معمولا ابعاد کوچکی داشته که دارای کرکره های برقی و نورپردازی برای روشنایی در هنگام شب می باشد.

کانکس ویلایی : استفاده به عنوان خانه پیش ساخته از این سازه ها باعث بوجود آمدن محصولی بنام کانکس ویلایی گردید که این سازه به مانند یک خانه مجهز دارای اتاق های متعدد و سرویس بهداشتی می باشد. بسته به ابعاد امکانات داخلی آن نیز متغییر بوده و بیشتر در مناطقی مانند لواسانات و شهر های خوش آب و هوا از آنها استفاده می کنند.

کیوسک خدمات شهری : این سازه ها وظیفه ارائه خدمات مختلف اجتماعی و شهروندی را در داخل فضای شهری دارند که از جمله مهمترین آنها ایستگاه های دوچرخه، کیوسک های دستگاه خودپرداز بانکی، اهدای خون، ارائه مشاوره های پزشکی و عرضه محصولات فرهنگی می باشد.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *