فروش نایلون حبابدار در شیراز

فروش نایلون حبابدار در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس فروشگاه

فروش نایلون حبابدار در شیراز توسط فروشگاه های معتبر انجام می شود. نایلون حباب دار یا ضربه گیر حباب دار یا پلاستیک حبابدار وسایلی شناخته شده برای بسته بندی لوازم خانگی و صنعتی می باشند و وجود آن در زمان بسته بندی بسیار الزامی است. در وبسایت شیراز کناف فروشگاه های عرضه کننده پلاستیک حباب دار در شیراز را به شما معرفی می کنیم با ما همراه شوید.

عرضه و فروش پلاستیک حباب دار در شیراز

یکی از برجسته ترین انواع تولید پلاستیک ها در جهت ضربه گیری لفاف حباب دار پفکی یا همان نایلون حباب دار در انواع دو لایه و سه لایه می باشد. لفاف حبابدار پفکی از ویژگی هایی همچون : شفافیت بالا، استحکام و مقاومت بالا برخوردار هستند و علاوه بر همه ی این ها از آنجایی که از حباب های هوا به طول ۲ تا ۲۰ سانتی برخودار است می تواند تا حد زیادی از شدت وارده جلوگیری کند و همچنین دارای ضربه پذیری خوبی می باشد. برای خرید این پلاستیک ها به فروشگاه‌هایی که آدرس آنها در جدول زیر درج شده است مراجعه کنید.

عرضه و فروش پلاستیک حباب دار در شیراز

لیست مراکز فورش نایلون حبابدار در شیراز

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1
کارتن پلاست فارس
مرکز عمده پخش پلاستیک حباب دار در جنوب کشور
شیراز، فلکه فخرآباد، فروشگاه کارتن پلاست فارس 09177167079 09179102046 07138301054
2
کسری فوم شیراز، بلوار دکتر حسابی، 200 متر بعد از مجتمع خلیج فارس، کوچه کابل سازی، داخل کوچه سمت چپ، نبش کوچه 5 09173132947
09174322947
07136502571

قیمت نایلون حبابدار در شیراز

قیمت پلاستیک و نایلون حبابدار میتواند بر اساس ابعاد و اندازه حباب ها متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت انواع نایلون حبابدار در سال 1401  میتوانید با شماره های مندرج در جدول تماس بگیرید.

فروش پلاستیک حبابدار در شیراز

نايلون حبابدار (ضربه گير) در شیراز بسته به نوع استفاده خریدار، بصورت رول، برش خورده و كيسه تولید و عرضه می شود. برای خرید و تهیه نایلون حبابدار در شیراز بدون واسطه و با بهترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در جدول بالا تماس بگیرید. پلاستیک حبابدار ضربه گیر مناسب برای حمل و نقل یخچال و وسایل برقی، پایه‌های مبل، بسته بندی وسایل شکستنی و چوبی می باشد.

انواع پلاستیک حبابدار ضربه گیر در شیراز

  • پلاستیک حبابدار ضربه گیر بصورت رول
  • پلاستیک حبابدار ضربه گیر بصورت کیسه و پاکت
  • پلاستیک حبابدار ضربه گیر بصورت کاورهای چند بعدی و مکعب
  • نایلون حبابدار دو لایه
  • نایلون حبابدار رنگی

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار نوعی نایلون شفاف است که از حباب های پر از هوا بر سطحش تشکیل شده است و به عنوان ضربه گیر برای بسته بندی، نگهداری و حمل و نقل کالاهایی که خاصیت شکنندگی دارند یا ضربه به آن ها آسیب می رساند استفاده میشود. نایلون حبابدار صدمات ناشی از حمل و نقل و جابه جایی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. میزان مقاومت این نوع از نایلون بستگی به اندازه حباب های آن دارد. به این صورت که برای کالاهای ظریف تر و در ابعاد کوچک تر از نایلون هایی که دارای حباب های ریزتری هستند استفاده میشود و برای محافظت از کالاهای بزرگ تر و شکستنی از نایلون هایی با حباب های درشت تر استفاده می گردد.

نایلون حبابدار را در چه ابعادی می توان تهیه کرد؟

  • پلاستیک ضربه گیر حبابدار عرض 30سانت طول 50متر(حباب ریز)
  • پلاستیک ضربه گیر حبابدار عرض 50سانت طول 50متر(حباب ریز)
  • پلاستیک ضربه گیر حبابدار عرض 100سانت طول 30متر(حباب ریز)
  • پلاستیک ضربه گیر حبابدار عرض 150سانت طول 30 متر (حباب ریز)
  • پلاستیک ضربه گیر حبابدار عرض 150سانت طول 80متر (حباب ریز)
  • پلاستیک حباب دار عرض 100 سانت (حباب درشت)
  • پلاستیک حباب دار عرض 150سانت (حباب درشت)
  • کیسه محافظ حباب دار سایز 25*25 (بسته 25 عددی)
  • کیسه محافظ حباب دار سایز 30*30 (بسته 25 عددی)
  • کیسه محافظ حباب دار سایز 35*35 (بسته 25 عددی)
  • کیسه محافظ حباب دار سایز 50*50 (بسته 25 عددی)

اگر به دنبال شرکت های فروش فوم در شیراز هستید میتوانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

جمع بندی فروش نایلون حبابدار در شیراز

در این لیست از سایت شیراز کناف به شما کمک کردیم تا بتوانید تعدادی از مراکز فروش نایلون حبابدار در شیراز را بشناسید. شما می توانید برای استعلام قیمت فروش نایلون حبابدار در شیراز 1402 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به پروفایل مراکز وی آی پی می توانید اطلاعات زیادی درباره ی خدمات این مراکز به دست آورید و سوالات خود را در هر ساعتی از شبانه روز از طریق گزینه چت آنلاین بپرسید.

اشتراک‌گذاری