پارتیشن اداری محیط کار

پارتیشن اداری مناسب با محیط کار شما کدام است؟

پارتیشن یکی از ابزارهای مفید در امر تقسیم بندی فضا می باشد. مهمترین دلیل انتخاب پارتیشن اداری مناسب، بهبود فضا و محیط کار است. اداره های زیادی هستند که فضای وسیعی داشته اما کارمندان در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند و فضای جداگانه ندارند. این اتفاق میتواند تمرکز کارمندان را ه هم ریخته و بازدهی کاری آنها را کم کند. برای این منظور انتخاب پارتیشن اداری می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد.

با توجه به اینکه این جدا کننده ها یا همان پارتیشن ها انواع مختلفی دارند ممکن است برای شما هم انتخاب پارتیشن اداری کمی دشوار باشد. در ادامه ما کاربردی ترین پارتیشن های موجود در بازار را برای شما بیان خواهیم کرد تا بتوانید بنا به سلیقه خود بهترین نوع آن را خریداری کنید.

برای خرید جدا کننده محیط اداری به چه مواردی توجه کنیم؟

از آنجایی که انتخاب پارتیشن های اداری دشوار است وب سایت شیراز کناف در ادامه انواع جدا کننده ها مناسب با هر محیط را برای شما به تفکیک و نمونه آورده است. همچنین در انتخاب خود می‌‎توانید از بهترین طراح داخلی که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است کمک بگیرید.

پارتیشن اداری تک جداره

یکی از کاربردی ترین پارتیشن های موجود در بازار پارتیشن تک جداره است که با استفاده از این ابزار می توانید فضای کار خود را به بهترین نحو تقسیم بندی کنید و از به هم خوردن تمرکز کارکنان، در هنگام کار بر اثر سر و صدا جلوگیری کنید. انتخاب پارتیشن اداری تک جداره بر اساس سلیقه و نیاز شما می باشد، زیرا این محصول دارای انواع شیشه ای و ام دی اف در بازار موجود می باشد، و طرح های متفاوتی نیز دارد. معمولا ارتفاع پارتیشن ها قابل تنظیم است و در اندازه های کوتاه، بلند و نیمه بلند ساخته می شود. دوام و استحکام این محصول یکی دیگر از دلایل انتخاب پارتیشن اداری تک جداره در بین مشتریان می باشد. بهتر است که ارتفاع در پارتیشن ها بیشتر از 2 متر بیشتر باشد. معمولا درهای پارتیشن تک جداره به گونه ای طراحی می شود که قابلیت نصب قفل و دستگیره نیز داشته باشد. یکی از مهمترین مزایای انتخاب پارتیشن تک جداره جابجایی آسان و هزینه خرید کم آن می باشد اما معایبی هم دارد که از آن جمله می توان به نبودن عایق صوتی و حرارتی اشاره کرد.

پارتیشن اداری دوجداره

انتخاب پارتیشن اداری دوجداره بیشتر برای مکان های پر رفت و آمد می باشد زیرا این نوع پارتیشن در مقابل صدا عایق خوبی است و موجب می شود آرامش در فضا مهیا شود. این نوع پارتیشن در برابر پارتیشن تک جداره مقاومت و استحکام بیشتری دارد و معمولا در آن از شیشه دوجداره استفاده می شود. با وجود پارتیشن اداری دوجداره دیگر نیاز نیست هزینه های سنگین برای تغییرات ساختمان خود انجام دهید، بلکه می توانید با خرید آن از شرکت‌های مختلف از جمله شرکت آفن به راحتی فضای اداری خود را تغییر داده و فضا را به بهترین نحو در بیاورید.

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن اداری شیشه ای محیط کار

این نوع پارتیشن یکی از زیباترین پارتیشن های اداری است که به همین دلیل محبوبیت بیشتری در بین مشتریان دارد. اگر دوست دارید علاوه بر تقسیم بندی فضای اداری، دکوراسیون محل کار خود را نیز تغییر دهید انتخاب پارتیشن اداری شیشه ای بهترین گزینه میباشد. با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای می توانید از انتشار نور طبیعی در فضا استفاده کنید که این موضوع می تواند بر صرفه جویی شما در مصرف انرژی برق نیز تاثیر بگذارد. این پارتیشن ها قابل جابجایی و انتقال هستند که به راحتی می توانید آن را از محلی به محل دیگر ببرید. استفاده از شیشه های دوجداره در این پارتیشن موجب می شود که سر و صدا نیز به داخل وارد نشود. همچنین استفاده از انواع طرح دار آن موجب حفظ حریم خصوصی می شود به طوری که درون پارتیشن مشخص نمی شود.

پارتیشن اداری شیشه ای محیط کار

پارتیشن اداری ام دی اف

در ساخت پارتیشن ام دی اف قسمت های اصلی آن از آلومینیوم ساخته شده است و برای ستون های آن از ام دی اف استفاده می شود.

پارتیشن اداری ام دی اف

انتخاب پارتیشن اداری ام دی اف به دلیل فرم دهی آسان، دوام و استقامت بالا و تنوع زیاد در طرح و رنگ در حال حاضر بسیار رونق دارد. از دیگر دلایل مهم انتخاب پارتیشن اداری ام دی اف هزینه مناسب آن، وزن مناسب و سرعت بالا در تولید و اجرا می باشد. با وجود پارتیشن های اداری می‌توانید فضای مناسب برای کار و یا حتی استراحت کارمندان خود فراهم کنید؛ علاوه بر آن انتخاب پارتیشن اداری موجب زیبا شدن فضای کار می شود که این عامل در بهبود کارکرد کارمندان و همچنین بالا رفتن پرستیژ کاری در مقابل شریکان موثر می باشد.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری