تولید و فروش توری گابیون در شیراز | فروش توری سنگی در شیراز

گابیون (به انگلیسی: gabion) یا تورسنگ، به قفسی توری گفته می شود که درون آن را از قلوه‌ سنگ و قطعات مختلف به صورت خشکه‌ چینی پر می ‌کنند. تولید و فروش توری گابیون در شیراز توسط کارگاه ها و شرکت های تخصصی با بهره‌گیری از به روز ترین دستگاه های رو دنیا تولید شده و به فروش می رسند. در این مطلب از وب سایت شیراز کناف شما را با مراکز فروش توری سنگی یا همان گابیون در شیراز آشنا می کنیم.

توری گابیون یا توری سنگی چیست؟

توری گابیون که به آن توری سنگی نیز گفته می شود از مفتول گالوانیزه گرم ساخته شده و دارای چشمه های شش ضلعی می باشد. ضخامت مفتول و سایز چشمه ها دو فاکتور تاثیر گذار بر قیمت توری گابیون است که برای خرید توری گابیون باید به این نکات توجه کرد. از گابیون در جنبه ی تزئینی و برای زیبایی محیط استفاده می شود. قفس های گابیون را در اشکال مختلف می سازند و با سنگ هایی در رنگ ها و اندازه های مختلف پر می کنند.

لیست مراکز تولید و فروش گابیون در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
صنایع مفتولی و تولید رابیتس رضا
پاسارگاد شیراز
شیراز، خیابان شهید فرزدقی (ترمینال باربری)، نبش کوچه 13 فرزدقی 07138325096
07138426505
09173093142
09170032009

قیمت توری گابیون در شیراز چقدر است؟

توری های سنگی بسته به کیفیت ساخت، کیفیت متریال اولیه، و متراژ آن دارای قیمت های متفاوتی هستند. در شهر شیراز کارگاه ها و شرکت هایی که در جدول فوق معرفی کرده ایم در زمینه تولید و فروش این سازه فعالیت می کنند و شما میتوانید با تماس به شماره های مندرج در جدول از قیمت دقیق توری های سنگی یا همان گابیون اطلاع پیدا کنید.

از توری گابیون در کجا استفاده می شود؟

گابیون در مصارف عمومی برای حصار کشی، نقش فنس را ایفا می کند؛ و در مصارف تخصصی نیز در پروژه های راه سازی و عمرانی می تواند نقشی کلیدی داشته باشد. بدین صورت که با سنگ و سنگریزه پر می شوند و به عنوان یک دیوار حایل برای مهار دیوار های سنگی و یا دیواره های مستعد رانش در کناره و حاشیه جاده ها و رودخانه ها استفاده می شوند، کاربردی که موجب شده است تا نام گابیون بر روی این محصول نهاده شود.

علاوه بر توری های سنگی شما می توانید برای خرید فنس و توری حصاری در شیراز به لینک درج شده مراجعه بفرمایید.

مزایای گابیون چیست؟

  • از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه
  • کاربری فراوان در دنیا
  • قابل استفاده در بسیاری از زمینه ها
  • داشتن نقش سازه ای و غیر سازه ای
  • سایز چشمه های تشکیل دهنده ی توری سنگی که به صورت 6 ضلعی هستند، 8*8 ، 8*10 ، 10*12 ، 5*6 ( مخصوص سنگ های ریز ) سانتی متر می باشد.
  • ارتفاع این توی 1 الی 4 متر می باشد
  • وزن هر رول آن، 150 تا 700 کیلو است و هر رول آن به طور نرمال 40 الی 50 متر می باشد.

 

اشتراک‌گذاری