فروش آبنما خانگی در شیراز

فروش آبنما خانگی در شیراز در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی مراکز فروش آبنما خانگی در شیراز می پردازیم. این فروشگاه ها با رنگ برندی و تنوع بالا و همچنین ارائه آبنماهای با کیفیت توانسته اند جایگاه خوبی در بازار فروش داشته باشند.

آبنما یکی از المان ها زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و ویلا است که توسط فروشگاه های تخصصی ارائه می شوند. برای خرید آبنما در شیراز می توانید به جدول زیر مراجعه کرده و خرید خود را از بهترین فروشگاه های معرفی شده انجام دهید.

فروش آبنما خانگی در شیراز

ردیف نام فروشگاه نشانی شماره تماس
1 دکوراسیون داخلی برنا شیراز ستارخان، مجتمع بهاران 09173027547
2 پدیده استخر شیراز، بلوار امیرکبیر، برج صنعت، طبقه 4، واحد 411 07138384515
3 شرکت بهینه سازان شیراز، ستارخان، بین کوچه 6 و 8 09177574727
4 گروه فنی و مهندسی نسیم شیراز، سی متری سینما سعدی 09177129910

قیمت آبنما در شیراز چقدر است؟

قیمت آبنما خانگی با توجه به نوع آن، ابعاد آبنما، هزینه ساخت، هزینه نصب و … محاسبه می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع آبنما با مراجعه به جدول فوق و تماس با فروشگاه های معرفی شده، ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در مرکز از قیمت محصول انتخابی خود مطلع شوید.

اگر برای فضای آبنما دچار مشکل شده اید می توانید از بهترین طراحان داخلی در این زمینه کمک بگیرید. اطلاعات این افراد در لینک درج شده قرار گرفته است.

قیمت آبنما در شیراز چقدر است؟

فروش تجهیزات آبنما در شیراز

در هنگام نصب آبنما ممکن است نیاز به یک سری تجهیزات مانند دستگاه تصفیه، دستگاه نور پردازی، وسایل مورد نیاز برای نصب و … نیاز داشته باشید. تجهیزات آبنما در شیراز توسط فروشگاه هایی که در جدول فوق به شما معرفی شده اند نیز ارائه می شود.

اجرای آبنمای پیش ساخته در شیراز

در برخی از فروشگاه ها آبنماهای پیش ساخته نیز وجود دارند و با توجه به نیاز مشتری عرضه می شوند. اجرای آبنماهای پیش ساخته نیز با بهترین مواد و کیفیت فوق العاده توسط مراکزی که در جدول فوق معرفی شده اند انجام می شود.

اجرای آبنمای پیش ساخته در شیراز

اگر به دنبال شرکت های طراحی و اجرای استخر در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *