طراح و مجری درب و نمای شیشه ای در شیراز

طراح و مجری درب و نمای شیشه ای در شیراز

نمای ساختمانی اگر شیشه ای باشد به عنوان مدرن ترین نما حال حاضر شناخته خواهد شد. درب و نمای شیشه ای را مجریان حرفه ای و طراحان با سابقه انجام می دهند. اگر قصد دارید برای ساختمان و یا ویلا خود از درب و نمای شیشه ای استفاده کنید می توانید به شرکت های طراحی و اجرا کننده درب و نمای شیشه ای در شیراز مراجعه کنید.

طراح درب و نمای شیشه ای در شیراز

درب و نمای شیشه ای از بارزترین نشانه ها معماری مدرن است که در اغلب شهرها و کشورهای توسعه یافته جلوه خاصی را به وجود آورده. یک طراح خوب می‌تواند از بین انواع شیشه های سکوریت، مات، رنگی و رفلکس بهترن مدل را برای ساختمان شما پیدا کرده و طراحی کندی. اگر قصد دارید نمای خانه های خود را شیشه ای کنید به شکرت هایی در جدول زیر معرفی شده اند مراجعه فرمایید.

طراح درب و نمای شیشه ای در شیراز

لیست شرکت های درب و نمای شیشه ای در شیراز

ردیف فروشگاه آدرس شماره تماس
1 گروه مهندسی سامکو شیراز، خیابان منوچهری، کوچه 6، ساختمان حمیدرضا، گروه مهندسی سامکو 09173378737
2 دکوراسیون داخلی ایماژ شیراز، بلوار استقلال (زرهی)، روبروی سه راه بعثت،
حدفاصل کوچه 45 و 47
07138218177
09177302165
3 گروه فنی فارس آکاردئون شیراز، پل معالی اباد، بلواربهشت، مجتمع ارکیده، طبقه اول، پلاک 56 07136247670
09171113546
4 سمین فناور شیراز، بلوار امیرکبیر، چهارراه ریشمک، ساختمان دریس، جنب ورودی 2 07138227915
5 شرکت ایستاسازان شیراز، خیابان مطهری شمالی، حدفاصل میدان مطهری و پل ستارخان، کوچه 27 07136287037
6 کارگاه شیشه و آینه عقبی طلب شیراز، فلکه فخر آباد، خیابان وصال جنوبی، بعد از کوچه 4، روبروی پیش دبستان مینا، درب زرد رنگ 07132350946
7 بازرگانی فصیح القلم شیراز، بلوار رحمت، ابتدای خیابان صفایی جنوبی 07138346715
8 اورژانس شیشه شیراز، بلوار گلستان، روبروی بنیاد مسکن مرکزی استان فارس 07137311371
9 شیشه ارشیا شیراز، بلوار مدرس، بلوار فضیلت جنوبی نبش کوچه 9 07137267877
10 گروه فنی و مهندسی پارسا شیراز، خیابان قصردشت، ابتدای عفیف آباد، جنب بانک سپه، ورودی ساختمان صدف 09171883243
11 شیشه امیریان شیراز، شهرک صنعتی، فلکه پنجم 09177173383

اجرای نمای شیشه ای در شیراز

مجریان نمای شیشه ای کسانی هستند که با تجربه و مهارت خود می توانند به بهترین شکل ممکن نمای شیشه ای را نصب کرده و از مشکلات بعدی که ممکن است به وجود آید جلوگیری کنند. این افرد در شرکت های تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند.

نمایندگی های فروش شیشه ساختمانی در شیراز

شیشه های ساختمانی انواع مختلفی دارد که بسته به آب و هوای محل مورد نظر و همپنین سلیقه شما انتخاب خواهد شد. شیشه های ساختمانی را شرکت های طراحی و مجری نمای شیشه ای خریداری کرده و به محل آورند. در شهر شیراز آدرس و شماره تماس این شرکت ها در جدول فوق آورده شده است.

انواع نمای شیشه ای

نماهای شیشه ای ساختمان انواع مختلفی دارند که بسته به سلیقه شما و لوکیشن مکان مورد نظر می توان یکی از آنها را انتخاب کرد. در نمایندگی های فروش انواع نمای شیشه ای در شیراز میتوانید تمام مدل های این نماها را مشاهده کرده و نمای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نمای شیشه ای کرتین وال شیراز

نمای لامل که نام دیگر آن نمای کرتین وال است یکی از سیستم‌های نمای مدرن ساختمانی می باشد که از ساختاری خود ایستا بهره می برد. نمای کرتین وال جزء دسته‌بندی نماهای خشک و تهویه شونده است، که زیبایی خاصی نسبت به نسل قبل از خود دارد. یکی دیگر از مواردی که باید بدانید این است که استراکچر آلومینیومی لامل کرتین وال قابلیت نصب سایر متریال های پوششی مانند ورق آلومینیوم، کامپوزیت نمای سرامیکی را با توجه به محاسبات سازه‌ای دارد.

نمای شیشه ای کرتین وال شیراز

مزایای نمای شیشه ای کرتین وال چیست؟

این نمای شیشه ای اگر درست و صحیح نصب شود، سنگینی حاصل از وزن شیشه‌ها و بار انرژی‌های حاصل از باد، طوفان و بارندگی‌ها، معمولا متوجه پوسته خارجی نمای ساختمان می‌شود و متوجه خود ساختمان نخواهد بود. این مزیت ویژه توانسته نمای کرتین وال را از بقیه نماها است.

نمای شیشه ای اسپایدر شیراز

نماهای اسپایدر به دلیل اتصالات پیشرفته ای که نسبت به سایر ساختمان های اطراف خودشان دارند متمایز می شوند و توجه هر انسانی را به خود جلب می کند. این نما نیز معایب و زایای منحصر به فرد خود را دارد. در واقع می توان گفت که شیشه ها و نمای اسپایدر سازه های پیشرفته ای هستند که محاسبات، طراحی و اجرای آن توسط مهندسین عمران در شرکت های فروش و نصب نمای شیشه ای در شیراز انجام می شود.

نمای شیشه ای اسپایدر شیراز

مزایای نمای اسپایدر

طبق نظر شرکت های متخصص در زمینه طراحی نماهای اسپایدر می توان گفت: وزن پایین نسبت به سایر نماها، شفافیت بی بدیل، نصب آسان، قدرت مانور بالا در نماهای پیچیده، تنوع بالا متناسب با هر کاربردی، مقاومت بالا در برابر ارتعاشات زلزله جزو مزایای این نما است.

نمای شیشه ای لوور شیراز

نمای لوور در نمای شیشه ای ساختمان ها در واقع نوعی تابش بند است که به صورت منقطع در نمای ساختمان ها استفاده می شوند. این نما باعث می شود که دید را از بیرون ساختمان کم کرده و از شدت تابش نور خورشید نیز کم کند. امروزه از این نما در ساختمان های مسکونی و تجاری و همچنین شرکت ها استفاده می شود.

نمای شیشه ای لوور شیراز

مزایای نمای شیشه ای لوور چیست؟

از مهمترین مزایای این نمای شیشه می توان به جلوگیری از تابش بیش از حد نور خورشید به داخل اشاره کرد. این مزیت نمای لوور باعث شده است که توجه بیشتر شرکت ها به آن جلب شود. همچنین یکی دیگر از قابلیت های نمای لوور این است که در هر ساعت از شبانه روز می تواند تغییر شکل دهد.

در آخر اگر نتوانسته اید بهترین نمای شیشه ای برای مکان مورد نظر را پیدا کنید، توصیه ما به شما این است که برای طراحی و اجرای هر کدام از نماهای شیشه ای از شرکت های متخصص در این زمینه در شهر شیراز کمک بگیرید.

همچنین اگر به دنبال نمایندگی های رسمی درب پلی وود در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

جمع بندی طراح و مجری درب و نمای شیشه ای در شیراز

این لیست از شیراز کناف را به معرفی تعدادی طراح و مجری درب و نمای شیشه ای در شیراز اختصاص دادیم. شما می توانید برای استعلام قیمت درب و نمای شیشه ای در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری