ساخت آلاچیق در شیراز

ساخت آلاچیق در شیراز | بهترین سازندگان سایبان در شیراز

آلاچیق یا پرگولا به عنوان یک استراحتگاه مناسب در تابستان در خانه های ویلا و باغ ها ساخته می‌شود. ساخت آلاچیق در شیراز توسط شرکت ها و اجراکنندگان حرفه انجام می‌شود. در ساخت این سازه از مواد و مصالح مختلفی مثل چوب، سنگ، فلز و… استفاده می شود. اگر قصد ساختن این سایبان های پرکاربرد را دارید این مطلب را از دست ندهید.

سایبان ها را با اشکال و ابعاد متفاوت می توان ساخت. در ساخت آلاچیق و پرگولا علاوه بر طراحی و ساخت در محل مورد نظر، می توان آن را به صورت از پیش ساخته شده نیز، تهیه نمود. در جدول زیر بهترین سازندگان سایبان در شیراز را به شما معرفی می کنیم.

ساخت آلاچیق شیشه ای در شیراز ساخت آلاچیق در چوبی شیراز

ساخت آلاچیق در شیراز

آلاچیق با مواد اولیه ای نظیر چوب، سنگ و فلز و همچنین در ابعاد و شکل های مختلفی ساخته می‌شود. استفاده از متریال با کیفیت در ساخت این سایبان ها بسیار مهم است چرا که این سازه در حیاط ویلا ها و خانه ها زیر نور آفتاب قرار میگیرند. برای ساخت آلاچیق و پرگولا ابتدا باید این نکته را در نظر بگیرید که حدودا تا چه میزانی می خواهید برای ساخت آن هزینه نمایید. در جدول زیر لیستی از بهترین سازندگان و اجراکنندگان آلاچیق و سایبان در شیراز را جمع آوری کرده ایم.

لیست اجراکنندگان آلاچیق و سایبان در شیراز

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 شرکت عمرانی، صنعتی ویلاسازان شیراز شیراز، پل ستارخان 07136493036
2 گروه معماری آراس
ساخت آلاچیق
شیراز، بلوار بعثت، روبروی باشگاه حجاب، جنب بانک سپه 07136285994
3 شرکت
ساخت آلاچیق و سایبان بهینه سازان
شیراز، ستارخان، بین کوچه 6 و 8 07136266263
4 دکوراسیون داخلی برنا شیراز، بلوار استقلال (زرهی)، نبش بلوار بعثت 07136499340
5 کلینیک ساختمانی کارشیو شیراز، پل معالی آباد، بلوار بهشت، مجتمع ارکیده 07136362966
6 ساخت سایبان سامکو شیراز، خیابان منوچهری، کوچه 6، ساختمان حمیدرضا، گروه مهندسی سامکو 09173378737
00971543458944
7 کلینیک ساختمانی آراد شیراز، بلوار پاسداران، حدفاصل کوچه 66 و 68، جنب بانک اقتصاد نوین 07138220800
8 ساخت سایبان سازه شیراز، بلوار باهنر 09174442980

سازندگان سایبان در شیراز چه کسانی هستند؟

سایبان ها نیز مانند آلاچین یکی از پرکاربردترین سازه های خانه ها و ویلا ها در تابستان هستند. سایبان ها با هدف جلوگیری از نور آفتاب ساخته شده و متریال به کار رفته در آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند چرا که امکان پوسیدگی این سازه بی کیفیت بسیار زیاد است. از این رو توصیه می‌کنیم با سازندگان حرفه ای که شماره آنها در جدول فوق درج شده تماس بگیرید.

اگر به دنبال ساخت سازه های دیگر برای محوطه ویلا یا باغ خود هستید میتوانید از شرکت های محوطه سازی که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است کمک بگیرید.

ساخت و نصب انواع آلاچیق

به طور کلی در ساخت آلاچیق و پرگولا، از انواع چوب ها، فلز، سنگ، سیمان و… استفاده خواد ضشد. اگر آلاچیق شما در منطقه سردسیر برفی ساخته می شود بهتر است تا از ترمووود استفاده شود. اگر در مناطق مناطقی مرطوب زندگی می‌کنید توصیه می کنیم از چوب پلاست بیشتر از سایر مصالح استفاده کنید. این مسئله به این دلیل است که همراه با چوب، پلاستیک نیز در این مصالح وجود دارد که می تواند جلوی رطوبت را بگیرد.

آلاچیق پیش ساخته

برخی از آلاچیق ها به صورت پیش ساخته و آماده وجود دارند. این نوع آلاچیق ها برای کسانی که فرصت ساخت و ساز را ندارند بهترین گزینه است. متریال به کار رفته در این سازه ها نیز به اندازه کافی با کیفیت است.

ساخت آلاچیق فلزی

آلاچیق های فلزی یکی از پرکاربردترین های این سازه است که در تمام مناطق به جز منطقه های مربوط میتوان از آن استفاده کرد.

ساخت انواع سایبان

سایبان ها بیشتر بدون پوشش دور صرفا جهت جلوگیری از تابش نور آفتاب در پارکینگ ها و یا محوطه های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. انوع مدل های سایبان را میتوانید در عکس های زیر مشاهده کنید:

ساخت انواع سایبان ساخت انواع سایبان

هزینه ساخت آلاچیق در شیراز

عوامل و فاکتورهای متعددی وجود دارند که می توانند بر قیمت ساخت آلاچیق تاثیرگذار باشد. یکی از مهم ترین این فاکتورها ابعاد این آلاچیق است. در آلاچیق های بزرگ تر از مواد و مصالح بیشتری استفاده می شود و در نتیجه، هزینه ساخت آن نیز بالاتر می رود. مورد دوم، منطقه جغرافیایی و مکان ساخت آلاچیق و پرگولا است. در مناطق مرطوب و سردسیر احتمال تخریب این سازه ها بالاتر می رود. به همین دلیل باید از مصالحی که کیفیت بالاتری دارند، استفاده نمود.

قیمت ساخت سایبان در شیراز

هزینه ساخت سایبان های فلزی نسب به بقیه سایبان ها کمی بالا تر است. پس اگر به دنبال قیمت دقیق ساخته این سازه در سال 1401 هستید با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری