کناف پشت تلویزیون | تی وی روم با طرح های لوکس کناف

آیا برای اجرای کناف پشت تلوزیون به دنبال مدل ها و طرح های شیک هستید؟ کناف کاری پشت تلوزیون امروزه یکی از ترندهای طراحی داخلی تی وی روم است که توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. اما معیار انتخاب آنها را می دانید؟ تی وی روم با طرح های لوکس کناف باید توسط یک طراح داخلی حرفه ای انجام شود. در این مطلب نکات لازم در زمان انتخاب کناف پشت تلویزیون را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه شوید…

کناف پشت تلوزیون چیست؟

امروزه کمتر خانه ای را می توان دید که دیوار پشت تلوزیون آنها ساده باشد. در بیشتر خانه می بینید که از طرح های مختلف کناف تلفیق با چوب یا سنگ برای دیزان تی ی روم استفاده می شود. از آنجایی که کناف از مصالح انعطاف پذیر است که اجازه می‌دهد هر نوع طراحی را با آن اجرا کنید و یا با کاغذ دیواری، سنگ، نور و موارد دیگر ترکیب کنید محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است. اما اگر نمی توایند طرحی متناسب با فضای آنجا را پیدا کنید می توانید از برترین کارشناسان دکوراسیون های داخلی که اسامی آنها در لینک درج شده قرار گرفته کمک بگیرید.

کناف پشت تلوزیون چیست؟

کناف پشت تلوزیون چیست؟

رنگ کناف پشت تلویزیون

کناف پشت تلویزیون، معمولا به رنگ سفید، شیری، کرم یا نسکافه‌ای است که در مراکز فروش کناف یافت می شود. اگر خانه شما بیشتر به سبک کلاسیک گرایش دارد، می‌توانید کناف‌های قهوه‌ای چوبی رنگ را هم انتخاب کنید. اگر به دنبال یک مدل کناف پشت تلویزیون ساده و شیک هستید، رنگ های روشن و مینیمال گزینه خوبی هستند.

انواع کناف پشت دیوار تلویزیون

جدیدترین مدل کناف پشت تلویزیون، تقریبا محدودیت مدل ندارد؛ اما بیشتر کناف‌ها سفید با نورپردازی زیبا از پشت بخش کاذب هستند.

انواع کناف پشت دیوار تلویزیون

دیوار تی وی مدرن

دیوار تی وی مدرن می تواند ترکیب کناف با شومینه مدرن، ترکیب کناف با اسلب های سنگی، ترکیب کناف با ترموود و یا نورپردازی مخفی باشد. برای مثال گروهی از مجردها یا علاقمندان سبک‌های صنعتی و مدرن نیز کناف پشت تلویزیون مدرن را مشکی یا سایر نگ های تیره و جسورانه انتخاب می‌کنند. به طور کلی در خانه هایی با دکوراسیون مدرن می توان ایده های جدیدی از دیوار تی وی مدرن با کناف را اجرا نمود.

کناف پشت تلویزیون ساده

برای دیزاین های مینیمال یا برای خانه هایی با فضای کوچک بهتر است به سراغ مدل کناف پشت تلویزیون ساده برویم. استفاده از رنگهای ترجیحا روشن و تک رنگ برای تی وی روم کناف ساده برای بسیار توصیه می شود. نورپردازی می تواند طرح ساده کناف پشت تی وی را به خوبی جلوه گر کند.

کناف پشت تلویزیون ساده کناف پشت تلویزیون ساده

کناف تی وی روم لاکچری

کناف تی وی روم لاکچری برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و یا دکوراسیون امروزی و معاصر می تواند گزینه خوبی باشد. پشت تی وی کلاسیک نسبت به دیوار تی مدرن شلوغ تر است و جزئیات طراحی بیشتری دارد. نمونه هایی از کناف پشت تلویزیون لاکچری را در تصاویر زیر می بینید.

کناف تی وی روم لاکچری

اشتراک‌گذاری