نکاتی درباره طراحی دکور مغازه

نکاتی درباره طراحی دکور مغازه که بهتر است بدانید!

طراحی دکور مغازه چگونه است؟ طراحی دکور بسته به محیطی که در نظر دارید متفاوت است. انتخاب یک دکور زیبا برای مغازه یکی از مهمترین مواردی است که میتواند مشتریان زیادی را به مغازه شما جذب کند پس باید در انتخاب نحوه دکور زدن این مکان ها نهایت دقت خود را استفاده کنید. در این مقاله تمام نکات لازم برای دکور کردن مغازه را به شما خواهیم گفت.

طراحی دکور مغازه چگونه است؟

طراحی دکوراسیون مغازه باید منطبق بر طراحی فروشگاه‌های مدرن در نظر گرفته شود. در این صورت می‌توان از کناف سقف و دیوار کناف، نورپردازی کم نور و رنگ بندی تند و شاد در جذب مشتری استفاده کرد. همچنین در طراحی دکوراسیون مغازه توجه ویژه به مسائل امنیتی مانند نصب دوربین مدار بسته در هر شرایطی لازم و ضروری است.

طراحی دکور مغازه

طراحی دیوار مغازه با در نظر گرفتن یک دیوارپوش سه بعدی و نورپردازی صحیح بر روی آن جلوه دیوار مغازه را بیشتر می کند. توصیه ما به شما این است که اگر رنگ آمیزی دیوار را نپسندیده اید می توانید از پوشش های مناسب نیز کمک بگیرید. در نهایت بهتر است برا طراحی دکور مغازه خود در جهت جذب بیشتر مشتری از کارشناسان دکوراسیون داخلی که در لینک درج شده مشخص شده اند کمک بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه شیک

طراحی دکور مغازه در جذب مشتری و دادن حس خوب به مشتریان تواسنته تاثیر زیادی داشته باشد.  دکوراسیون مغازه شامل طراحی سقف و قفسه بندی و نورپردازی و کفپوش و کاغذ دیواری و ویترین و چیدمان وسایل و … است.

بهتر است قبل از هر چیز ابتدا وسایل و تجهیزات مورد نیاز را برای مغازه خود تهیه کرده و بعد از آن اقدام به چیدن وسایل خود کنید. طراحی نورپردازی داخلی مغازه و ویترین نیز روی زیبایی و جذاب تر به نظر رسیدن دکوراسیون مغازه تاثیر خواهد داشت از این رو بهتر است نورپردازی مغازه را با وسواس و حساسیت بیشتری انجام دهید.

دکور مغازه پوشاک زنانه و مردانه چگونه است؟

بوتیک های لباس فروشی که لبسا های زنانه یا مردانه و یا هر دو آنها را دارند بهتر است با دقت بیشتری طراحی را انجام دهد. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه که پوشاک زنانه می فروشند باید از رنگ هایی استفاده کنند که بیشتر مرد علاقه خانم ها است. نوع و مکان قرار دادن لباس ها نیز بسیار مهم است.

دکور مغازه پوشاک زنانه و مردان دکور مغازه پوشاک زنانه و مردان

طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش

مغازه کیف و کفش یکی دیگر از مغازه هایی است که اغلب مشتریان آن خانم ها هستند پس بهتر است چیدمان کیف و کفش در فروشگاه و یا مغازه به شیوه ای خاص و متفاوت باشد. اگر شما قصد دارید به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش بپردازید بهتر است از قفسه و یا آویز استفاده کرده. نصب آینه در قسمت های مختلف مغازه و یا فروشگاه یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین چیدمان مغازه باید به گونه ای باشد که مشتریان برای تست کردن کیف و کفش ها به راحتی به فضاها دسترسی داشته باشند.

دکوراسیون موبایل فروشی چگونه است؟

نورپردازی مناسب و سیستم سقف کاذب به همراه بهره مندی از سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب علاوه بر جذب مشتری میتواند مدت زمان حضور آنها را بیشتر کند. این مهمترین نکته در طراحی دکور این مغازه ها است.

 

در این مطلب تلاش کرده ایم نکات کاربردی برای طراحی دکور هر مغازه بسته به جنسی که به فروش می رسانند را بررسی کنیم. امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیزاین زیبا و متفاوتی را برای مغازه خود داشته باشید.