دوربین مداربسته برند اکسیس

معرفی دوربین مداربسته برند اکسیس (Axis) و مزایای آن

دوربین های مدرابسته در حال حاضر به عنوان یک سیستم امنیتی حرفه ای برای اماکن عمومی و خصوصی در نظر گرفته می شود. با دانستن اطلاعات کافی درباره انواع برندهای دوربین مداربسته ها میتوانید بسته به نیاز خود بهترین برند را انتخاب کنید. اطلاعات دوربین مداربسته برند اکسیس در این مطلب آورده شده است.

دوربین مداربسته اکسیس

شرکت ارتباطات اکسیس در سال 1984 بوسیله “ماترین گرن” ، “میکائیل کارلسون” و “کیت بلادورد” در لاند سوئد ساخته شده است. اولین دفتر این شرکت در اوایل 1990 در بوستون آمریکا شروع به کار کرده است که فعالیت های خود را از ibm به سمت tcp/ip منعطف کرد. یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته در ضمینه سیستم های امنیتی می باشد. ار دیگر دوربین های مهم و کاربردی می شود به دوربین مداربسته اورفوکوس اشاره داشت.

برای خرید انواع دوربین های مداربسته می توانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

ویژگی های دوربین مداربسته Axis

نرم افزارهای ویدیویی اکسیس یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برند است.ذخیره و تحلیل ویدیوهای دوربین مداربسته با این نرم افزارها انجام می شود.

  • Light Finder یک تکنولوژی جدید است که برای این دوربین ها در نظر گرفته شده است.
  • دوربـین های ضد ضربه و انفجار
  • دوربیـن های حرارتی
  • دوربین های مداربسته برای فضای باز سیستم های تصویری HD

ویژگی های دوربین مداربسته Axis

معایب دوربین مداربسته اکسیس

هر دوربین مداربسته میتواند در کنار مزایای خاص خود معایبی نیز به همراه خواهد داشت. از معمول ترین معایب این برند :

  • نداشتن قابلیت ضبط صدا
  • محدودیت پهنای باند
  • تجهیزات دوربین مداربسته Axis

تجهیزات سیستم نظارت اکسیس از نظر ظاهر، استحکام، کیفیت فیزیکی و کیفیت تصویر از بالاترین درجه کیفیت در بین تجهیزات سیستم های نظارت تصویری در نظر گرفته می شود.

دوربین Axis دارای نمایندگی های فروش کوچک است که تمام تجهیزات و انواع دوربین ها را به فروش میرسانند. نمایندگی دوربین اکسیس در حالت نمایندگی گلد اکسیس و مبتنی بر پروژه می باشد.

محصولات اکسیس از نظر رنج قیمت در چه سطحی قرار دارند؟

محصولات این شرکت از نظر قیمت در بالاترین رنج قیمت های محصولات موجود در ایران است. به همین دلیل استفاده از این برند به مشتریانی که در پی کم کردن هزینه های تجیهزات خود هستند توصیه نمی شود.

قیمت محصولات اکسیس

اکسیس چقدر معتبر است؟

در رابطه با اکسیس میتوان با اطمینان گفت که این برند، برندی کاملا معتبر است. از نظر بسیاری از فعالان در زمینه سیستم های امنیتی چه در ایران و چه خارج از ایران اکسیس معتبرترین تولید کننده تجهیزات مداربسته جهان است.

در این مقاله تلاش شده است تا شما را با برندهای معتبر دوربین های مدار بسته بیشتر آشنا کنیم. در لینک درج شده میتوانید با قابلیت های و کاربردهای دوربین هایک ویژن، های لوک، دوربین مداربسته شیائومی و … بیشتر آشنا شوید..

 

اشتراک‌گذاری