ترند دکوراسیون داخلی 2022 | خلاقیت بیشتر برای طراحی داخلی

ترند شدن یک رنگ در هر سال شمسی و میلادی بک مسئله طبیعی است. نکته قابل توجه توانایی ست کردن رنگ های ترند هر سال با وسایل خانه است. رنگ سال 2022 مطابق با تاثیر اتفاقات متعدد طی سال اخیر انتخاب گردیده است. در ادامه با همراه باشید تا به بررسی رنگ انتخاب شده برای سال 2022 توسط شرکت پنتون و عوامل موثر بر آن بپردازیم. همچنینی ترند دکوراسیون داخلی 2022 که سوال بسیاری از شما است را پاسخ خواهیم داد.

رنگ سال 2022 پنتون چه رنگی است؟

کمپانی پنتون رنگ very pery را به عنوان رنگ سال معرفی گرده است.اگر نمیدانید این رنگ متمایل به چه طیفی رنگی است باید بدانید که  very pery یک رنگ آبی بنفش به رنگ گل پریوش می باشد. در 2022 وفاداری و ثبات رنگ آبی با شور و هیجان رنگ قرمز ترکیب گردیده است.

رنگ سال 2022 پنتون چه رنگی است؟

very pery می خواهد یک رنگ برای ترکیب کردن زندگی مدرن و چگونگی تجلی ترندهای رنگی دنیای دیجیتال در زندگی عادی و بالعکس را نشان دهد.

ترند دکوراسیون 2022

ترندهای دکوراسیون همیشه در حال تغییر و نو شدن هستند اما وقتی به سال 2022 رسیده ایم، فرصت بی‌نظیری به ما داده شده است تا نفسی تازه کرده و به یاد بیاوریم با تغییر خانه چقدر در حال ما تاثیر خواهد داشت. بهترین دکوراسیون داخلی ها با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و در نظر گرفتن ترندهای سال خانه شما به بهترین شکل ممکن طراحی می کنند.

ترند دکوراسیون 2022

انتخاب رنگ یکی از رویدادهای جذاب برای عموم افراد می باشد. همه افراد از سر تا سر دنیا از این اتفاق استقبال می نمایند. مردم منتظر اعلام رنگ سال بودند تا شرکت پینتون رنگ به این جذابی را معرفی کرده است. شرکت پنتون بیش از 20 سال است که با توجه به عوامل موثر بر جهان رنگ سال را انتخاب می کند.

تاثیر گیاهان در دکوراسیون داخلی را اگر نمیدانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

ترند رنگ دیوار در سال 2022

در سال 2022 میلادی میتوان گفت رنگ های خاکستری، قهوه ای تیره، سفید و بژ به عنوان رنگ های قدرتمند دیوار در نظر گرفته خواهند شد. بعد از دو سال زندگی و کار درون خانه در دوره‌ی ویروس کرونا، ما تمایل بیشتری به ایجاد یک محیط آرام داریم.

ترند رنگ دیوار در سال 2022

چه در مبلمان و چه عناصر تزئینی، رنگ‌ها و بافت‌های الهام گرفته از طبیعت رایج‌تر می شوند و رنگ‌هایی مانند آبی، سبز و رنگ‌های خاکی و همچنین اشکال و پترن‌های ارگانیک و طبیعی در این سال پرطرفدار شده اند.

ترندهای طراحی داخلی سال 2022

موارد زیر به عنوان ترند های طراحی داخلی در سال 2022 با توجه به بیانیه های شرک پنتون است. ترکیب رنگ‌ هایی همچون پرتقالی مایل به قرمز، سبز خزه‌ ای و سایر رنگ های خنک و گرم، فضای داخلی را روشن می کند. همچنین می توانید از مبل های راحتی قدیمی نیز استفاده کنید.

یکی دیگر از ترند دکوراسیون داخلی 2022، کاربرد گیاهان در فضای داخلی می باشد. استفاده از گل و گیاه نه تنها مکمل چوب های طبیعی و رنگ های قهوه ای داخل منزل هستند بلکه میتوانند آرامش بخش شما باشند.

ترندهای طراحی داخلی سال 2022

دکوراسیون در ترند سال 2022 به سمت استفاده از شیشه و آینه می رود. دیوارها و دکوری های شیشه ای از جمله این دکورها خواهند بود. با این حساب محیط خود را آینه باران کنید و تا جایی که ممکن است اکسسوری های پلاستیکی را کنار بگذارید.

استفاده از رنگ های مناسب در سال 2022

ترند دکوراسیون داخلی 2022 استفاده از رنگ های خنثی است که می تواند در دکوراسیون شما موثر باشد.

  • رنگ های خنثی: استفاده از رنگ های خنثی دست شما را برای طراحی و دکوراسیون باز می گذارد. رنگی را در نظر داشته باشید که با وسایل سرد خانه مکمل شود. به رنگ های خاکستری، مشکی و سفید فکر کنید.
  • سایه های سبز: کاربرد رنگ های سبز پاستلی یا سایه های رنگی یکی از ترندهای داخلی سال ۲۰۲۲ است که فضای خانه را طراوت و روح می بخشد. استفاده از سایه های سبز، راه خوبی برای افزودن رنگ های ظریف و لطیف است.
اشتراک‌گذاری