برچسب کابینت آشپزخانه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برچسب کابینت آشپزخانه چیست؟ یک راه حل حقیقتا مدرن برای یکی از ویژگی‌های معروف استفاده از این برچسب ها است. کمتر متریالی می‌تواند مانند برچسب کابینت در عرض چندساعت ظاهر آشپزخانه شما را کاملا متحول کند، بدون آنکه هزینه زیادی هم رو دست شما بگذارد. در این مقاله با کاربردهای برچسب کابینت بیشتر آشنا می شوید.

برچسب کابینت آشپزخانه از کجا بخرم؟

پیدا کردن انواع مدل برچسب های کابینت اصلا کار سختی نیست. امروزه مدل‌های متنوعی از این برچسب‌ها بصورت آنلاین نیز در دسترس هستند. انواع برچسب کابینت آشپزخانه را همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های کاغذ دیواری و یا خود کابینت فروشی ها که اطلاعات آنها در لینک های درج شده قرار گرفته است استفاده کنید.

برچسب کابینت چیست؟

نام این محصول هرچه را باید درباره ماهیت آن بدانیم را در خود دارد! به عنوان یک روش سریع و ساده برای نوسازی و زیباسازی کمدهای قلب خانه، انواع برچسب کابینت آشپرخانه همان کاری را برای کمدها می‌کنند که کاغذدیواری برای دیوارها انجام می‌دهد.

انواع برچسب کابینت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود (طرح چوب، سنگ، براق، مات و …) هستند، و می‌توان آنها را روی کابینت‌های ام دی اف، فلزی، هایگلاس و … بدون مشکل نصب کرد.

برچسب کابینت چیست؟

این برچسب‌ها گاهی آنقدر ظاهری طبیعی و یکدست به کمدها می‌دهند، که ممکن است مثلا با دیدن عکس قبل و بعد نصب برچسب کابینت متوجه نشوید که درحال نگاه کردن به کابینت‌های ام دی اف با برچسب طرح چوب هستنید، و نه کابینت‌های واقعا چوبی!

قیمت برچسب کابینت چقدر است؟

قیمت برچسب کابینت در هر رول به طرح، ضخامت و ویژگی‌های خاص آن بستگی دارد. برای نمونه، برخی برچسب‌های کابینت خاصیت ضد خش یا ضد آب دارند. حتی مدل‌های جدیدتری را هم می‌توانید در بازار پیدا کنید که در برابر حرارت کاملا مقاوم هستند.

البته جنس برچسب ام دی اف هم در تعیین قیمت بی‌تاثیر نیست. برای مثال، قیمت برچسب کابینت پی وی سی از قیمت برچسب کابینت پلاستیکی بیشتر است. این رول‌ها به صورت متری و با عرض‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند، تا بتوان آن را روی انواع سطوح نصب کرد.

مزایای  برچسب کابینت آشپزخانه

موارد زیر به عنوان مزایای استفاده از این متریال برای کابینت است:

  • اقتصادی بودن: قیمت مناسب از مهمترین مزایای این محصول است؛ تا حدی که هزینه تمام‌شده نصب برچسب کابینت ام دی اف، های گلاس یا … با هزینه تعمیرات جزئی و کلی ظاهر کابینت‌ها اصولا قابل مقایسه نیست.
  • نصب ساده: اگر ابزار و تجربه لازم را داشته باشید، نصب برچسب های کابینت به دست خودتان کاملا امکان‌پذبر است. اگر هم تصمیم بگیرید از یک نصاب برچسب کابینت کمک بگیرید، می‌توانید مطمئن باشید که پروژه‌تان در کوتاه‌ترین مدت به پایان می‌رسد.
  • ضد آب و قابل شستشو: یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر این محصولات، امکان شستشوی آنهاست. البته هنگام خرید لازم است حواستان به این مورد باشد. چون مدل‌های غیرقابل شستشو هم (با قیمت کمی پایین‌تر) برای خرید در دسترس هستند.
  • تنوع بالا: گردش کوتاهی در بورس برچسب ام دی اف و فروشگاه‌های اینترنتی به شما ثابت می‌کند که این محصول در طرح و رنگ هیچ محدودیتی ندارد! مطمئن باشید که می‌توانید حداقل چند نمونه را در بازار پیدا کنید که با سلیقه شما و دکور آشپزخانه‌تان کاملا همخوانی دارد.
  • ابعاد متنوع: اگر کابینت‌های مدرن با درب‌های بزرگ دارید، لازم نیست نگران این باشید که برچسب ام دی اف نتواند به صورت یک تکه سطح آنها را بپوشاند. این برچسب‌ها با ابعاد متنوعی تولید می‌شوند، و سطوح کوچک و بزرگ را به صورت یکدست می‌پوشانند.
  • انعطاف‌پذیر: همان‌طور که اشاره کردیم، نصاب برچسب کابینت می‌تواند نمونه مدنظر را روی تمامی سطوح از جمله کابینت ام دی اف، هایگلاس و حتی کمدها و … نصب کند.

مزایای  برچسب کابینت آشپزخانه

معایب بر‌چسب کابینت

  • مقاومت و دوام: اصلی‌ترین موضوع در معایب برچسب کابینت این است که این محصول در مقایسه با خود کابینت مقاومت و دوام کمتری دارد.
  • خطر نصب اشتباه: نصب اشتباه و غیر حرفه‌ای برچسب ام دی اف دو مشکل عمده ایجاد می‌کند: یکی ایجاد منظره نامطلوب و تحت تاثیر قرار دادن چهره نامناسب، و دیگری خراب شدن برچسب مدت کوتاهی پس از نصب آن.

نحوه نصب برچسب کابینت آشپزخانه چگونه است؟

برای نصب این متریال میتوانید از نصابان حرفه ای استفاده کنید یا این که خودتان دست به کار شوید:

مواد مورد نیاز برای نصب این بر چسب ها:

  • قیچی یا کاتر
  • سشوار
  • متر
  • مداد
  • کاردک پلاستیکی
اشتراک‌گذاری