انواع سقف کاذب آشپزخانه به همراه نکات اجرایی

سقف کاذب آشپزخانه یکی از نمونه‌های پرکاربرد این سازه در ساختمان محسوب می شود. طرح و مدل سقف کاذب آشپزخانه اولین و مهمترین فاکتور در هنگام آن است. امروزه اجرای سقف کاذب آشپزخانه با در نظر گرفتن چندین عامل اساسی توسط افراد متخصص انجام می‌شود که در ادامه بررسی خواهد شد.

سقف کاذب آشپزخانه چیست؟

کاربردهای سقف کاذب بسیار زیاداست و برای فضاهای مختلف استفاده می شود. یکی از کاربردهایی که سقف کاذب دارد استفاده از آن در آشپزخانه است. استفاده از این نوع سقف کناف علاوه بر زیبایی آشپزخانه امکان نورپردازی و دکور آشپزخانه را به گونه ای دلخواه فراهم می کند. نمونه های سقف کاذب را میتوانید در لینک درج شده مشاهده کنید.
در هنگام انتخاب بهترین مدل سقف کاذب آشپزخانه دو عاملی مثل جنس و طرح در قیمت این سازه تاثیر گذار است. در لینک درج شده نحوه اجرای سقف کاذب را بخوانید.

سقف کاذب آشپزخانه چیست؟

در کنار ایده‌هایی مثل بهترین رنگ برای دیوار خانه، نصب تایل گچی، اجرای رابیتس سقف و همین طور دیوار پوش ضد آب برای دکوراسیون این محیط نیز بسیار رایج است.
طرح‌های متنوع این سازه ساختمانی امکان ست کردن با نقاشی ساختمان مدرن و دیگر نوع تغییر دکوراسیون را سهولت بخشیده است. برای طراحی این سازه می توانید از بهترین طراح داخلی که اسامی آنها در لینک درج شده قرار گرفته است کمک بگیرید.

انواع سقف کاذب آشپزخانه

مدل این سازه بر اساس متریال کاربردی در ساخت آنها دسته بندی شده و با ویژگی‌های خاص برای شرایط مختلف در نظر گرفته می‌شود. مدل‌های متنوع اجرای سقف کاذب بررسی میکنیم.

سقف کاذب کناف

کناف یک سازه بسیار معروف و پر کاربرد در ساخت انواع سقف کاذب است. از آنجایی که این سازه مقاوت زیادی دارد برای سقف های آشپزخانه از آن استفاده می شود. مجریان کناف در لینک درج شده قرار گرفته اند و می توانند به شما در طراحی و اجرای آن کمک کنند.

سقف کاذب pvc

کیفیت اجرای سقف کاذب از نوع پی وی سی در زیبایی و عمر بالای آن قابل مشاهده است. مدل‌های طرح دار و ساده سقف این نوع سقف کاذب برای طراحی‌ها و دکوراسیون مختلف این محیط تولید و قابل نصب می‌باشد. طرح چوب و طرح‌های چاپی نیز در این مدل سقف کاذب به چشم می‌خورد.

اگر به دنبال نمایندگی های سقف کاذب هستید به لیک درج شده مراجعه کنید.

سقف آسمان مجازی آشپزخانه

در این سبک از سقف کاذب تایل‌ها و پنل‌های سقفی در فضایی پایین تر از سطح سقف اصلی این محیط نصب می‌شوند. از ویژگی‌های بارز این سبک جدید و به روز سقف کاذب می‌توان به عایق گرما و رطوبت بودن و همین طور خاصیت شستشوی آسان آن اشاره داشت.

سقف کاذب پلکسی (طلقی)

سقف پلکسی که از موادی مانند پلی کربنات ساخته شده و خاصیتی شیشه مانند دارد در کنار سقف پاسیو و گلخانه برای آشپزخانه نیز کاربرد دارد. دوام بالا، قابلیت شستشوی آسان و همین طور استحکام از دلایل اصلی انتخاب این مدل سقف کاذب آشپزخانه است.

سقف کاذب پلکسی (طلقی) آشپزخانه

سقف کاذب چوبی

ترموود یکی از اجرای سازنده اصلی سقف کاذب در نوع چوبی است. ابعاد ثابت، مقاومت در برابر پوسیدگی و حشرات، یکنواختی و رنگ طبیعیه از ویژگی‌های اصلی این ماده بوده که بر اهمیت سقف کاذب چوبی برای نصب در این محیط افزوده است.

اهمیت استفاده از سقف کاذب در آشپزخانه

  • در دسترس بودن تمام مصالح مورد نیاز
  • اجرای راحت تر آن نسبت به برخی مدل‌ های دیگر
  • طراحی های ظریف و چشمگیر
  • در دسترس بودند نیروی ماهر فراوان برای اجرای سقف کاذب رابیتس
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم بودن در برابر آتش سوزی
  • ایجاد سقفی صاف و یک دست بدون به وجود آمدن ترک خوردگی
اشتراک‌گذاری