سرویس خواب کودک و نوجوان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

یکی از اصلی ترین بخش اتاق کودک و نوجوان سرویس و تخت خواب است. برای انتخاب آن از آنجایی که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند باید دقت زیادی به خرج دهید. برای خرید این وسیله مهم در شیراز مکان های مختلفی وجود دارد که وب سایت شیراز کناف در جدول زیر بهترین فروشگاه های سرویس خواب کودک و نوجوان را معرفی خواهد کرد.

راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد در شیراز

از آنجایی که نوزاد در ماه های اول بعد از تولد بیشتر وقت خود را خواب است پس انتخاب لوازم خواب و استراحت او باید با دقت زیادی انتخاب شود. تخت خواب نوزاد باید لبه های بلندی داشته باشد تا کودک شما از امنیت بالایی برخوردار باشد. همچنین باید فاقد لبه های تیز باشد و آسیب رسیدن به نوزاد غیر ممکن باشد.

راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد در شیراز

راهنمای خرید سرویس خواب نوجوان در شیراز

سرویس خواب نوجوان از یک تخت خواب راحت، ست آرایشی و پاتختی تشکیل می شود که در کنار این وسایل می توانید کمد، میز تحریر و کتابخانه را با توجه به نیاز فضا بخرید. بهترین فروشگاه های سرویس خواب کودک و نوجوان در شیراز در جدول زیر معرفی شده اند.

لیست بهترین فروشگاه های سرویس خواب کودک و نوجوان شیراز

ردیف نام فروشگاه نشانی شماره تماس
1 فروشگاه سیسمونی بی بی شاپ شیراز، تاچارا، بعد از رستوران زیتون، جنب بانک توسعه تعاون،
ساختمان بهشت، فروشگاه بامبینو (بی بی شاپ)
شعبه 2: مرودشت، خیابان سعدی، نرسیده به خیابان رسالت، سیسمونی شکوفه
07136250124
07143220631
2 هایپر سیسمونی هِلو بِی بی شیراز، خیابان بعثت، حدفاصل چهارراه خلدبرین و ملاصدرا، نرسیده به آتش نشانی 07136263315
09178530206
3 مبلمان اتاق خواب بی بی استار شیراز، ابتدای معالی آباد از میدان احسان، مجتمع آرین، طبقه همکف، لاین سمت چپ 09179271957
4 بازار بزرگ مبل نوید شیراز، بلوار عدالت جنوبی، انتهای کوچه 60 07138241323
07138240825
09176343793
09170004997
5 فروشگاه نی نی سیتی شیراز ، خاکشناسی ، ساختمان بنیتا ، فروشگاه نی نی سیتی 07132282594
09173047969
6 مبل دهکده مرکزی شیراز، چهارراه چنچنه

نحوه خرید آنلاین سرویس خواب کودک و نوجوان در شیراز

خرید اینترنتی یکی از روش های مدرن در جهت خرید بدون دغدغه و اتلاف وقت است که برخی از فروشگاه هایی که در جدول بالا معرفی کرده ایم این خدمات را به شما عرضه می کنند. با مراجعه به لیست بالا و کلیک روی نام فروشگاه وارد پروفایل آنها شده با مراجعه به اینستاگرام آنها و مشاهده نمونه کار فروشگاه به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. اگر برای خرید آنلاین نمی توانید بهترین تخت خواب را مناسب با طراحی داخلی اتاق خواب انتخاب کنید، از بهترین های دکوراسیون داخلی شیراز کمک بگیرید.

نحوه خرید آنلاین سروس خواب کودک و نوجوان در شیراز

قیمت سرویس خواب نوزاد در شیراز

قیمت سرویس خواب نوزاد بستگی به مواد به کار رفته در تولید آن، مدل و ابعاد تخت و … دارد. در واقع اگر از مواد با کیفیت تر و مرغوب تری در ساخت تخت استفاده شده باشد قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود. توصیه می کنیم قبل مراجعه به بازار بودجه خود را تعیین کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و بتوانید زودتر به نتیجه برسید.

قیمت سرویس خواب نوجوان در شیراز

در شیراز سرویس خواب های نوجوان دارای تنوع قیمتی زیادی هستند و افراد با بودجه های مختلف می توانند با مدل مناسب با بودجه شان را خریداری کنند. سرویس خواب های نوجوان چوبی گرانترین مدل ها هستند و بعد از آن به ترتیب مدل های ام دی اف، ملامینه و فلزی قرار می گیرند.

برای خرید تخت خواب بزرگسال در شیراز به فروشگاه های مربوط به این کالا که آدرس و شماره تماس آنها در لینک درج شده قرار گرفته است مراجعه نمایید.

جمع بندی سرویس خواب کودک و نوجوان در شیراز

در این مطلب تلاش کرده ایم شما را با فروشگاه های سرویس خواب کودک و نوجوان شیراز آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید. شما می توانید برای استعلام قیمت سرویس خواب کودک و نوجوان شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری