آشنایی با انواع مختلف مبل خانگی و ویژگی های آن

مبل یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی هر خانه ای است. این که بتوانید مبلی مناسب با دیزاین خانه خود پیدا کنید مستلزم پیدا کردن بهترین مبل فروشی های شیراز است که در لینک درج شده آنها را به شما معرفی کرده ایم. در این مقاله نیز با انواع مختلف مبل خانگی آشنا شده و ویژگی های هر کدام را به تفکیک خواهیم گفت. با ما همراه شوید…

انواع پرطرفدار مبل خانگی

کلمه مبل در لغت به معنای وسیله ای است که میتوان روی آن نشست. کلمه مبل یک واژه فرانسوی است. مبل چهارپایه‌ کم ‌ارتفاع بوده که دارای پوششی نرم می باشد. مبل خانگی یکی از المان های مهم در خانه هر فردی است. امروزه خیلی کم است خانه هایی که مبل نداشته باشد. انتخاب مبل خانگی مناسب در دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی خواهد داشت. انواع مبلمان و ویژگی هایی که دارند عبارت است از :

مبل ال

مبل خانگی ال شکلی از مبلمان مدرن راحتی است که مناسب خانه هایی با فضای کوچک است. مبل ال میتواند در فضاهای کوچک جا شده و همچنین فضای کمی را نیز اشغال کند.

مبل ال

مبل ال

انواع کاناپه

کاناپه نیز مبلی است با دسته های کوتاه و پشتی بلند طراحی شده است. از این مبل میتوان برای استراحت استفاده کرد. مدل کوهان دار، این طرح با اینکه بسیار قدیمی است اما در دنیای مدرن امروز نیز همچنان زیبا دیده می شود و طرفدارن بسیاری هم دارد.

کاناپه

کاناپه

مبل استیل مدرن

مبل خانگی استیل ارتفاع بلندی دارد. وزن این مبل سنگین است و تشک دوبل یک تکه، داشتن تاج و طراحی شکیل و تشریفاتی آن اشاره کرد.

مبل استیل مدرن

مبل استیل مدرن

مبل و صندلی خانگی پلیمری

مبل خانگـی پلیمری مواد اولیه دارد که خیلی خوب نیست. این مبل از پلیمر مصنوعی ساخته شده است. این مبل از نظر ظاهری تفاوت زیادی با مبلمان چوبی ندارد اما تفاوت بارز مبلمان چوبی با مبل پلیمری در وزن آن است. . مبل خانگی پلیمری کمی سنگین تر از مبلمان چوبی است.

مبل پلیمری

مبل پلیمری

مبل تختخواب شو

این نوع مبلمان به روزترین مدل مبلمان است که طرفداران خاص خود را درد. این مبل به وسیله گیره های متحرکی بدیل به تخت خواب نیز میشود که میتواد به عنوان یک مبل راحتی در نظر گرفت.

مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو

مبل خانگی کلاسیک

مبل خانگـی به سبک کلاسیک نیز میتواند مانند مبلمان استیل مختص ایران است. این مبل به ندرت در خانه های خارج از کشور پیدا می شود. این نوع مبلمان از نظر ظاهری تقریبا شبیه به مبل‌های سلطنتی است.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک

مبل سلطنتی یا استیل

این نوع مبلمان در مناطق خاصی از ایران طرفدار دارند. این سبک برگرفته از نوع اغراق شده مبل کلاسیک است. مدل های مبل سلطنتی با به کارگیری جزییات بیشتر سعی در طراحی آن دارند.

مبل سلطنتی

مبل سلطنتی

اشتراک‌گذاری