نمایندگی چینی تقدیس در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی چینی تقدیس در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید ظروف چینی از این برند هستید این مطلب را از دست ندهید.

شرکت تقدیس در زمینه تولید انوع چینی و ظروف آشپزخانه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و مواد اولیه با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار فروش داشته باشد. در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی های چینی تقدیس در شیراز درج شده است.

نمایندگی چینی تقدیس در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1 فروشگاه فروردین شیراز، خیابان نمازی، پاساژ پیروزی، پلاک 16 07132249100
2 فروشگاه لوازم آشپزخانه رضا  شیراز، بلوار مدرس، خیابان شهید دوران، خیابان شهیدان روزی طلب، نبش کوچه 14 07137210958
3 فروشگاه جاوید یاشا  شیراز، چهارراه نمازی، جنب کفش ملی 07132226504

قیمت محصولات چینی تقدیس در شیراز

قیمت محصولات چینی تقدیس با توجه به نوع کالای انتخابی، ابعاد آن و … محاسبه می شود. اگر به دنبال لیست قیمت محصولات چینی تقدیس در شیراز هستید با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های معرفی شده آن ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

اگر به دنبال خرید ظروف آشپزخانه از برندهای دیگر هستید، توصیه ما به شما مراجعه به فروشگاه های معرفی شده در لینک درج شده است.

قیمت محصولات چینی تقدیس در شیراز

انواع سرویس چینی تقدیس

سرویس های چینی تقدیس در بیش از 20 قالب مختلف ارائه شده که علاوه بر زیبایی و طرح های متنوع، قیمت های بسیار مناسبی هم نسبت به دیگر رقبای داخلی و خارجی دارد.
سرویس های چینی تقدیس شامل سرویس چینی 6 نفره، سرویس چینی 12 نفره، سرویس چینی 18 نفره، سرویس چینی 24 نفره، سرویس چینی گل برجسته، سرویس چینی فانتزی و دیگر سرویس های چینی مدرن و شیک و سرویس های چینی طرح قدیمی میباشد.

انواع سرویس چینی تقدیس

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش چینی تقدیس در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *