نمایندگی تفلون کویر در شیراز

نمایندگی تفلون کویر در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

وب سایت شیراز کناف در این مطلب نمایندگی تفلون کویر در شیراز را به شما معرفی می کند تا اگر به دنبال خرید ظروف آشپزخانه نچسب از این برند هستید، به این فروشگاه ها مراجعه کنید. با مراجعه به نمایندگی های معرفی شده در لیست زیر ضمن اطمینان از اصالت کالا، از خدمات پس از فروش این شرکت نیز بهره مند شوید.

لیست نمایندگی تفلون کویر در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 گالری کیمیا شیراز، معالی آباد، مجتمع نغمه، طبقه پایین 07136256171
2 گالری رومان شیراز،معالی آباد، حدفاصل پزشکان و دوستان، نبش کوچه 25 07136340179

قیمت ظروف آشپزخانه کویر در شیراز

با توجه به ابعاد ظروف آشپزخانه کویر، تعداد آن و … می توان قیمت محصولات این برند را تعیین کرد. برای اطلاع از لیست قیمت ظروف تفلون کویر در شیراز به شما مشتریان عزیز توصیه می کنیم با مراجعه به جدول بالا و تماس با نمایندگی های معرفی شده در آن، ضمن مشورت با کارشناسان، از قیمت کالای انتخابی مطلع شوید.

قیمت ظروف آشپزخانه برند کویر در شیراز

انواع ظروف نچسب کویر

این شرکت تمام محصولات زیر را با بهترین تفلون های اولیه تولید کرده و با دارا بودن گارنتی 12 ماهه، در نمایندگی های رسمی خود در سراسر ایران برای شما مشتریان عزیز عرضه می نماید:

  • قابلمه کویر
  • انواع ظروف تفلون کویر
  • تابه تفلون کویر

برای خرید قابلمه از برندهای دیگر به فروشگاه های ظروف آشپزخانه در شیراز مراجعه کنید. ما در لینک درج شده اطلاعات درس و شماره تماس این مفازه ها را قرار داده ایم.

انواع ظروف نچسب برند کویر

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم شما را با بهترین فروشندگان ظروف تفلون کویر در شیراز آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این لیست می توانید از قسمت نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *