گروه طراحی پارس

چت آنلاین با گروه طراحی پارس

انجام طراحی داخلی و دکوراسیون باید توسط شرکت ها و افراد متخصص در این زمینه انجام شود. گروه طراحی پارس در شیراز با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین حرفه ای طراحی داخلی به شما کمک می کند تا خانه و یا محیط های اداری با به بهترین شکل ممکن و با کمترین قیمت های بازار طراحی کرده و دکور کنید. ما نیز در این مطلب از وب سایت رسی شیراز کناف برآن شده ایم تا خدمات شرکت طراحی پارس را به شما معرفی کنیم.

گروه طراحی پارس در شیراز

شرکت طراحی داخلی پارس در شیراز در محدوده بلوار امیرکبیر واقع شده است. این شرکت با استفاده از تکنیک های دکوراسیون داخلی 2022 و بهره گیری از متخصصین حرفه ای در این زمینه توانسته فعالیت های خود را به صورت تخصصی ادامه دهد. در ادامه با برخی از اصلی ترین خدمات گروه طراحی پارس در شیراز آشنا می شوید.

گروه طراحی پارس در شیراز

خدمات شرکت طراحی پارس در شیراز

گروه طراحی و اجرای پارس در شیراز با ارائه خدمات زیر توسط متخصصی حرفه ای توانسته جایگاه ویژه ای در بین مردم این شهر داشته باشد.

  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
  • طراحی و اجرای کابینت
  • کابینت وکیوم، high glass  mdf
  • ارائه دهنده درب های لوکس ضد سرقت و اتاقی
  • نمایندگی سی در ، پلی وود، درب ضد اب، درب اتاقی لوکس، درب ضد سرقت لوکس و اکونومی
  • طراحی و ساخت کمد دیواری

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت با دارا بودن امنیت بسیار بالای خود توجه اکثریت مردم جامعه را به خود جلب کرده است. گروه طراپی پارس ارائه دهنده درب های ضد سرقت باکیفیت و لوکس است. میتوایند برای خرید این نوع درب ها به شرکت پارس مراجعه کنید.

درب ضد سرقت

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

گروه طراحی پارس در شیراز با استفاده از متریال اولیه با کیفیت در زمینه طراحی و تولید انوع کابینت در ابعاد مختلف برای کابینت ها توانسته رضایت مشتریان خود جلب نماید. جهت اطلاع از قیمت طراحی و ساخ کابینت توسط این شرکت با شماره های آن که در ادامه قرار داده ایم تماس حاصل فرمایید.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

آدرس و شماره تماس گروه طراحی پارس در شیراز

آدرس : شیراز، چهارراه ریشمک، مجتمع امیرکبیر، واحد 207 و 209

تلفن : 071383890780713838906407138389065

موبایل : 0912060170009120844009

واتساپ : 09363525790

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *