دکوراسیون داخلی رویال دکور

معرفی گروه دکوراسیون داخلی رویال دکور

چت آنلاین با دکوراسیون داخلی رویال دکور

معنی دکوراسیون در لغت نامه فارسی آراستن، چیدمان و مرتب کردن خانه است و زمانی که بحث یک دکوراسیون داخلی شیک به زبان می‌آید نام گروه دکوراسیون داخلی رویال دکور در شیراز وجود دارد. این گروه طراحی داخلی با بهره‌گیری از طراحان حرفه ای و با تجربه در این زمینه توانسته اند به صورت حرفه ای در زمینه طراحی داخلی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. در این مطلب با خدمات دکوراسیون داخلی رویال دکور بیشتر آشنا می شوید.

خدمات گروه طراحی و دکوراسیون داخلی رویال دکور

گروه طر احی داخلی رویال دکور به عنوان نماینده فروش و دوخت انواع پرده های ایتالیایی و ترک VOGUE ،MUSSO DURANI ،OZIL و … در شیراز شناخته شده اند. همچنین كلكسيون كامل پرده های زبرا با قابليت هوشمند سازی​ توسط این گروه ارائه خواهد شد. رویال دکور نمایندگی فروش کاغذ ديواری مدرن و کلاسیک PLENZO ،ARNIKA ،OUBO DESIGN و همچنین نمایندگی فروش لمینت CLASSEN آلمان را در این شهر دارند.

نورپردازی و اجرای کناف و همچنین طراحی و اجرای انواع کابینت از دیگر خدماتی است که این گروه به شما ارائه خواهند داد.

خدمات گروه طراحی و دکوراسیون داخلی رویال دکور

اگر به دنبال نمونه کارهای بیشتری از گروه رویال دکور هستید و می خواهید قبل از اجرای دکوراسیون داخلی نمونه کار این گروه را ببینید می توانید به اینستاگرام رویال دکور مراجعه کنید. صفحه اینستاگرام رویال دکور : royal.decor.shiraz

آدرس دکوراسیون داخلی رویال دکور در شیراز

نشانی: شیراز، خیابان سی متری سینما سعدی، نبش چهارراه ذوالانوار

شماره تماس : 0713234249909172921305

آدرس دکوراسیون داخلی رویال دکور در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. این کار را گروه رویال دکور در شیراز با بهره گیری از متخصصین حرفه ای در این زمینه انجام می دهند. طراحان داخلی رویال دکور با هدف زیباتر کردن دکور خانه یا حتی محیط های اداری در تلاش هستند تا با ایجاد فضای مناسب حس و حال شما را بهتر کنند.

رویال دکور بهترین طراح داخلی

از دید خیلی از افراد چیدمان دکوراسیون داخلی منزل کار بسیار ساده ای است و تنها با سلیقه افراد پیش می رود، اما این طور نیست و نکات بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که همگی آن ها توسط رویال دکور و طراحان این گروه رعایت می شود. گروه رویال دکور یکی از بهترین طراحان داخلی در شهر شیراز است که از طراحی تا بازسازی ساختمان را با تکنیک های پیشرفته انجام می دهد.

رویال دکور بهترین طراح داخلی

نورپردازی نمای ساختمان

نور پردازی ساختمان توسط این گروه نیز انجام می شود. آشنا بودن با اصول نورپردازی میتواند بزرگی و زیبایی یک ساختمان را به رخ بکشد. رویال دکور اصول نورپردازی ساختمان را به خود رعایت می کند و از همین جهت در این کار حرفه ای است.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

همه ما می دانیم که قلب یک خانه آشپزخانه آن است که با وجود کابینت های مناسب و با کیفیت می توانید یک آشپزخانه زیبا داشته باشید. تیم رویال دکور با فرستادن نیروهای حرفه ای و طراحی نقشه آشپزخانه شما بهترین کابینت را برای شما طراحی کرده و بعد از تایید از سمت شما به اجرا در آورده می شود.

اشتراک‌گذاری