تجهیزات آشپزخانه عبدالهی

معرفی تجهیزات آشپزخانه عبدالهی نمایندگی انحصاری محصولات کن

چت آنلاین با تجهیزات آشپزخانه عبدالهی

لوازم خانگی در تعریف به ماشین های مکانیکی و الکتریکی گفته می شود که در بسیاری از موارد خانگی مانند پخت و پز، تمیز کردن یا نگه داری مواد غذایی از آنها استفاده می شود. تجهیزات آشپزخانه عبدالهی در شیراز با فروش لوازم خانگی از برندهای مختلف در شیراز توانسته اند رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نمایند. تجهیزات آشپزخانه عبدالهی نمایندگی انحصاری محصولات کن در استان فارس هستند که امروز در این مطلب این فروشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

تجهیزات آشپزخانه عبدالهی در شیراز

لوازم خانگی در دسته های مختلفی طبقه بندی شده اند که در هردسته موارد بسیاری را می توان نام برد. در دسته اول میتوان لوازم کوچک و سرگرم کننده ای را که امکان وجود آن در هر خانه ای وجود دارد و در سایز های کوچک تری طراحی و طبقه بندی می‌شود از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساعت، تلفن، وای فای، دوربین فیلمبرداری، ظبط کننده های صوتی و پلیرها، اسپیکرها، کنسول بازی و… تمامی این لوازم را میتوانید در فروشگاه لوازم خانگی عبدالهی در شیراز پیدا کنید. فراموش نکنید که این فروشگاه به صورت رسمی نمایندگی انحصاری محصولات کن در استان فارس است.

تجهیزات آشپزخانه عبدالهی در شیراز

فروشگاه عبدالهی نمایندگی انحصاری لوازم خانگی کن

کن نامی است فراتر از یک تولید کننده کالای خانگی. نامی است که از کمیتها فراتر رفته و کانون توجه خود را در ارزشها قرار داده است .کن نمادی است از مدیریت موفق که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن آوری روز دنیا و بکارگیری سیستم های نوین مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود.
تمامی محصولات کن مانند هود آشپزخانه، گاز صفحه ای، سینک ظرفشویی، فر توکار، مایکروویو و … در فروشگاه عبدالی با مناسب ترین قیمت به فروش می رسند.

انواع محصولات موجود در تجهیزات آشپزخانه عبدالهی

موارد زیر به عنوان لوازم خانگی و تجهیزاتی هستند که همگی در فروشگاه عبدالهی در شیراز به فروش می رسند:

  • انواع اجاق گاز
  • انواع هود مورب(دیواری) و T SHAPE (شومینه ای)
  • فر توکار، زیر کابینتی، جزیره
  • توستر
  • مایکروویو
  • سینک ظرفشویی
  • انواع شیرآلات
  • ماشین ظرفشویی توکار و روکار

اگر به دنبال دیدن نمونه کارهای بیشتر از این فروشگاه هستید به اینستاگرام فروشگاه لوازم خانگی عبدالهی به آدرس: ashpaztajhizat مراجعه کنید.

انواع محصولات موجود در تجهیزات آشپزخانه عبدالهی

سینک ظرفشویی در نمایندگی عبدالهی

سینک ظرفشویی یکی از کاربردی ترین محصولات در آشپزخانه ها می باشد و در دسته بندی های متفاوتی در بازار موجود است. از انواع سینک های کن و دیکر برندهای لوازم خانگی می توان به سینک توکار،سینک روکار و سینک زیر کورینی در جنس های استیل،رزین و گرانیتی اشاره کرد. تمامی این محصولات در فروشگاه عبدالهی در شیراز وجود دارند.

سینک ظرفشویی در نمایندگی عبدالهی

آدرس و شماره تماس تجهیزات آشپزخانه عبدالهی در شیراز

آدرس : شیراز، حدفاصل چهارراه وصال وچهارراه گمرک، جنب دکودیزاین

شماره تماس: 09177152100 – 09339431100

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *