شرکت شهرآرا بتن

شرکت شهرآرا بتن

چت آنلاین با شهرآرا بتن

بتن یکی از مصالح مهم در ساخت و ساز است که خرید آن باید اصولی باشد شرکت شهرآرا بتن در شیراز با بهره گیری از توان متخصصن حرفه ای و استفاده از توان فنی و مهندسی مدیران توانسته به عنوان یکی از شرکت های پرقدرت فعالیت کند. در این مطلب از وب سایت شیراز کناف شما را با خدمات شرکت شهرآرا بتن آشنا می کنیم. با ما همراه شوید…

معرفی شرکت شهرآرا بتن شیراز

شرکت شهرآرا، با استعانت از خداوند بزرگ و برخورداری از تخصص و توان فنی و مهندسی و بهره گیری از سوابق مدیرانش در اجرای پروژه های سنگین بتنی در نقاط مختلف کشور و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تمام مکانیزه مجهز به فناوری روز دنیا تأسیس گردید. این شرکت با هدف ارتقای کیفیت و زیبایی معابر شهری و کاهش هزینه های نگهداری معابر و ایمن سازی جاده های کشور و ارتقای کیفیت بتن در ساختمان ها، اقدام به تولید بتن آماده و طیف گسترده ای از انواع کفپوش، جدول ها و دال های بتنی به روش پرس خشک(Dry Press) و پرس تر (Wet Press)در طرح iها و رنگ های متنوع نموده است.

معرفی شرکت شهرآرا بتن شیراز

نوآوری در تولید محصولات

نوآوری پایدار و تولید محصولات بر اساس نیاز های مشتریان و مطابق با استانداردهای موجود( ملی و بین المللی) در قلب ارزش های شرکت قرار دارد. همین امر موجب رضایتمندی مشتریان و مطرح شدن شهرآرا به عنوان برندی برتر در صنایع بتنی جنوب کشور شده است.

واحد تضمین کیفیت

واحد تضمین کیفیت شرکت شهرآرا مسئولیت بررسی و اطمینان از کیفیت مصالح و مواد اولیه ورودی تا محصول نهایی که به مشتری تحویل داده می شود را به عهده دارد.به منظور اطمینان از کیفیت محصولات تولید شده در شرکت شهرآرا، محصولات پس از تولید تحت آزمایش های کنترل کیفی در آزمایشگاه شرکت شهرآرا قرار می گیرند.

اگر تمایل به دیدن نمونه محصولات از این برند هستید به اینستاگرام شرکت شهرآرا بتن به آدرس: shahrara.ir مراجعه کنید. هچنین کاتالوگ محصولات شهرآرا بتن را می توانید در لینک درج شده مشاهده کنید.

خدمات ارائه شده توسط شرکت شهرآرا بتن در شیراز

خدماتی که این شرکت به شما ارائه میکند شامل موارد زیر است. در نظر داشته باشید تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت با استفاده از بروزترین دستگاه ها و بهره گیری از علم و دانش متخصصین حرفه ای انجام می گیرد:

خدمات ارائه شده توسط شرکت شهرآرا بتن در شیراز

تولید پرس خشک (Dry Press) توسط شرکت شهرآرا

در ابتدا مصالح و مواد اولیه براساس طرح اختلاط مشخص شده برای هر محصول، با دستگاه بتن ساز مرکزی (بچینگ اتوماتیک)مخلوط شده و بتن با اسلامپ تقریباً صفر (zero slump) تولید شده و به وسیله سیستم کاملاً مکانیزه به خط تولید انتقال داده می شود. استفاده از این روش موجب کیفیت و دانه بندی یکنواخت بتن در محصول تولیدی خواهد شد.
به محض ورود بتن، قالب به صورت خودکار به لرزه درآمده (vibrate) تا قالب گیری در آن به بهترین نحو انجام گردد.
بتن ویبره شده به منظور رسیدن به تراکم نهایی، تحت فشار پرس های قوی موجود در دستگاه قطعه ساز قرار گرفته و بعد از عملیات پرس، کفپوش تولید می گردد.

تولید پرس خشک (Dry Press) توسط شرکت شهرآرا

تولید پرس تر (wet press) توسط شرکت شهرآرا

ابتدا سیمان و مصالح در دستگاه بتن ساز مرکزی (بچینگ) به صورت دقیق توزین شده و با اضافه شدن آب، بتنی با وزن یا اسلامپ بالا ساخته می شود. سپس بتن آماده شده به میزان مشخص و بر اساس محصول مورد نظر وارد قالب روی میز دوار دستگاه می گردد. بتن تولید شده به علت اسلامپ بالا به راحتی و بدون نیاز به ویبره در قالب جای می گیرد.

تولید پرس تر (wet press) توسط شرکت شهرآرا

مزایای کفپوش بتنی پرسی (Advantages of Using concrete pavers)

به علت مقاومت کششی و خمشی بالای قطعات بتنی پرسی، این قطعات دارای قابلیت تحمل ترافیک بالای سواره می باشند و دوام بسیار بالاتر در مقایسه با آسفالت دارند.کفپوش های بتنی قابل اجرا با ملات خیس و خشک بسته به مورد استفاده و مکان مورد نظر می باشند.
به علت تراکم بالای محصولات پرسی، کفپوش بتنی در برابر دوره های ذوب و یخبندان در فصل زمستان، مقاوم بوده و پوسته نمی شود. همچنین این کفپوش ها دارای مقاومت سایشی و لغزش بالایی می باشند.
اجرای کفپوش های بتنی ساده بوده و نیازی به ماشین آلات خاصی ندارد و پس از اجرای کفپوش بتنی بلافاصله می توان ترافیک را از روی آن عبور داد.

خرید بتن آماده از شرکت شهرآرا

خرید بتن آماده می‌تواند انعطاف‌پذیری به‌سزایی را در اختیار پروژه‌های ساختمانی قرار دهد. مجموعه «شهرآرا» مفتخر است که به‌عنوان تامین کننده پیشرو در بتن آماده در خدمت سازندگان باشد.
از طرفی نیز محصولات ما نسل جدید تولیدات بتنی بوده که هم اکنون در کشورهای پیشرفته دنیا تولید می‌شود. جهت تهیه و استعلام قیمت بتن آماده در شیراز با ما در «شهرآرا بتن ارم جنوب» در ارتباط باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

خرید بتن آماده از شرکت شهرآرا

آدرس و شماره تماس شرکت شهرآرا بتن در شیراز

آدرس دفتر: شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 21، ساختمان مصانیک، طبقه سوم، واحد 7

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی بزرگ شیراز، میدان کوشش، انتهای بلوار کوشش شمالی، خیابان 711

شماره تماس: 09170030028 (خرید بتن آماده) 09177085029 (خرید قطعات بتنی)

شماره دفتر: 0713630692707136306835

شماره کارخانه: 0713773164807137731650

آدرس وب سایت مجموعه: shahrara.co

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *