کابینت و دکوراسیون امین زاده

معرفی تولیدی کابینت و دکوراسیون امین زاده

چت آنلاین با کابینت امین زاده

کابینت ها یکی از مهمترین المان های مصرفی در آشپزخانه هر خانه ای است که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. داشتن ظاهری زیبا برای کابینت های آشپزخانه می تواند دکور این مکان از خانه را زیباتر کند. از آنجایی که آشپزخانه قلب هر خانه ای است توصیه می کنیم از المان هایی با متریال اولیه با کیفیت استفاده کنید. تولیدی کابینت و دکوراسیون امین زاده در شیراز با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تولید و عرضه انواع کابینت فعالیت میکنند. در این مطلب از وب سایت شیراز کناف در تلاشیم شما را با این تولیدی آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

مجموعه تولیدی کابینت و دکوراسیون امین زاده در شیراز

جناب آقای امیر حسین امین زاده مدیریت تولید کابینت و دکوراسیون داخلی امین زاده عضو اتحادیه صنف کابینت سازان شیراز هستند. شعار این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان است. ما اینجایم تا با آراستن و چیدمان منزل و محل کار شما با مدرنترین طرح و تکنیک و نازلترین قیمت سازنده فضای زیبایی باشیم.

مجموعه تولیدی کابینت و دکوراسیون امین زاده در شیراز

در این مجموعه با بیش از 40 سال تجربه در ساخت و اجرای انواع کابینت و با استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا در تلاش است با طراحی و ساخت کابینت های با کیفیت قلب خانه شما را زیباتر کنند. در ادامه خدمات این مجموعه را به شما معرفی می کنیم.

شرح فعالیت و خدمات کابینت امین زاده در شیراز

این مجموعه نه تنها در زمینه تولید کابینت آشپزخانه فعالیت دارد بلکه طراح و تولید وساییل دیگری نیز است که در ادامه آنها را به شما معرفی میکنیم:

  • طراح و تولید کننده و مجری انواع کابینت های مدرن و کلاسیک با نازلترین قیمتنسبت به رقبا
  • طراح و مجری انواع کمد دیواری،ویترین ،زیر تلویزیون،انواع میزها،جا کفشی و… با بهترین متریال MDF
  • طراح و اجرای مدرنترین طرح های دکوراسیون داخلی -مسکونی-اداری و تجاری

وجه تمایز مجموعه کابینت و دکوراسیون امین زاده چیست؟

در شهر شیراز کابینت سازی و طراح دکوراسیون داخلی زیادی مشغول به فعالیت هستند، اما اصلی ترین مواردی که گروه امین زاده در شهر شیراز را با دیگر هم صنفی های خود متمایز میکند عبارت است از:

  • زمان بندی دقیق در اجرا و تحویل
  • طراحی و اجرا مطابق با بودجه شما
  • قرارداد اجرا و تحویل کار
  • کیفیت در متریال و اجرای کار
  • مشاوره و بازدید در محل
  • با سابقه و مجرب بودن کادر اجرا در عرصه بازار

اگر تمایل به دیدن نمونه کارهای بیشتری از گروه طراحی داخلی و کابینت سازی امین زاده دارید توصیه می‌کنیم به اینستاگرام مجموعه به آدرس : kabinet_aminzade مراجعه کنید.

طراحی و ساخت کابینت

گروه تولید امین زاده در شهر شیراز ابتدا با دیدن محل زندگی شما طراحی دقیقی از اندازه مناسب کابینت های آشپزخانه به شما ارائه می دهند. با در نظر گرفتن سلیقه شما و همچنین اصول طراحی کابینت، بهترین مدل کابینت آشپزخانه را طراحی و در نهایت با کمک بهترین نصابان در محل نصب می کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی امین زاده

با توجه به همه گیر شدن و جذاب شدن طراحی دکوراسیون داخلی دیگر طراحی دکوراسیون محدود به خانه‌های مسکونی نیست و در دفاتر کاری، فروشگاه ها، مغازه ها، بیمارستان ها، هتل ها و … هم از قوانین مختلف طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میشود. توصیه می‌کنیم این کار را متخصصی در این زمینه بسپارید تا بهترین طراحی و اجرا برای شما انجام شود.

آدرس و شماره تماس دکوراسیون داخلی امین زاده در شیراز

آدرس: شیراز، بلوار امیرکبیر، خیابان میثم جنوبی، نبش کوچه 3

شماره تماس: 0917320995207138227351

اشتراک‌گذاری