آشنایی با خدمات گالری پرده مستجابی

چت آنلاین با گالری پرده مستجابی

گالری پرده مستجابی جزء قدیمی ترین پرده فروشی های شیراز محسوب می شود که حدود 60 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد. در این گالری شما می توانید انواع پارچه پرده، پارچه مبلی، انواع پرده را خریداری کنید. هم چنین می توانید خدماتی از قبیل طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مانند کاغذ دیواری، لیمنت و کفپوش و … را نیز دریافت نمائید.

خدمات گالری مستجابی شیراز

شما می توانید خدمات دکوراسیون داخلی از قبیل فروش انواع پرده پارچه، پرده زبرا، کاغذ دیواری، کفپوش و لمینت، انواع پارچه، انواع پارچه مبلی، پارچه سیلک پرده و … را دریافت کنید. این گالری حدود 60 سال قدمت داشته و در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. در ادامه شرح کامل خدمات گالری پرده مستجابی در شیراز را برای شما ذکر کرده ایم.

  • انواع پرده زبرا در طرح ها و رنگ های مختلف
  • انواع پرده های پارچه ای ترک ، اسپانیا و ایتالیا و برترین برندهای پرده دنیا
  • فروش انواع پارچه پرده، مبلی، پارچه سیلک پرده
  • کاغذ دیواری با طرح های متنوع از برندهای روز دنیا
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی – کاغذ دیواری ، لمینت و انواع دیوارپوش و کف پوش

خدمات گالری مستجابی شیراز

آدرس پرده فروشی مستجابی

آدرس: شیراز، چهارراه پارامونت، اول لطفعلی خان زند، سمت چپ، فروشگاه سوم

شماره تماس: 0713230751309171179394

برای این که بتوانید نمونه کارهای این گالری را مشاهده کنید می توانید به اینستاگرام این مجموعه به آدرس mostajabi.curtain مراجعه کنید.

فروش پارچه پرده حریر

پارچه های حریر یکی از ترندترین پارچه پرده برای خانه به حساب می آید و از آنجایی که پرده فروشی مستجابی به نظر شما عزیزان اهمیت می دهد از این جنس پارچه برای پرده ها استفاده کرده است. این یکی از صدها مدل و جنس پرده در این گالری است که در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. پرده های حریر ساده معمولا بدون طرح و نقش و در ساده ترین نوع ممکن دوخته و به فروش می رسند.

فروش پارچه پردهای حریر

قیمت پرده در گالری مستجابی

پرده های موجود در گالری مستجابی در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارند که بسته به سلیقه و محل استفاده  میتوانید بهترین طرح را انتخاب کنید. قیمت پرده های این گالری بسته به کیفیت و متریال استفاده شده در آن و همچنین ابعاد مورد نظر متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت این کالا می تواند با شماره گالری که در بالا درج شده تماس بگیرید.

سایز مناسب پرده برای دکوراسیون خانه چقدر است؟

در صورتی که می خواهید خانه خود را بزرگ تر جلوه کنید و یا می خواهید دکوراسیون مدرن و کلاسیکی را تجربه کنید به شما پیشنهاد می کنم سایز پرده اتاق خواب و نشیمن خود را بلند و تا یک وجب بالاتر از کف اندازه گیری کنید. همچنین فاصله های سمت چپ و سمت راست پرده را به اندازه ده تا پانزده سانتی متر بیشتر در نظر بگیرید. ابنگونه پنجره ها بزرگ تر دیده می شوند. همچنین خانه شما نیز بزرگ تر به چشم می آید.

سایز مناسب پرده برای دکوراسیون خانه چقدر است؟

نکات لازم برای خرید پرده دکوراسیون داخلی

انتخاب پارچه مناسب برای پرده اتاق خواب کاملا سلیقه ای است. اما بهتر است مدل پرده های جدید اتاق خواب 2022 و مدل پرده های جدید پذیرایی 2022 را حتما ببینید. مدل پرده های ساده حریر برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است و قیمت مناسبی هم دارد. قیمت پرده های جدید پذیرایی از قیمت پارچه پردهای حریر بیشتر است. اما در صورتی که می خواهید در خرید خود صرفه جویی کنید و یک خرید مقرون به صرفه و مناسب را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما پارچه پردهای تور و خرید اینترنتی پارچه پردهای جدید است که همگی در گالری مستجابی وجود دارد.

اشتراک‌گذاری