نمایندگی دیوارپوش فومی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی دیوارپوش فومی در شیراز می پردازیم. می توانید جهت خرید این مدل از دیوارپوش ها به نمایندگی هایی که در ادامه معرفی می کنیم مراجعه کنید.

دیوارپوش های فومی یکی از بهترین المان ها برای تزیین دیوار به حساب می آید. اگر به دنبال نمایندگی های فروش و نصب دیواپوش فومی در شیراز هستید، ما در جدول زیر اطلاعات تماس و آدرس بهترین شرکت های متخصص در این زمینه را جمع آوری کرده ایم.

نمایندگی دیوارپوش فومی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
دکوراسیون داخلی دکوراتور شیراز، 30متری سينما سعدی، انتهای ذوالانوار شرقی روبروی درب ورودی پارکینگ مجتمع زیتون 07132342783
07132309346
09173038229
2
شرکت خدمات ساختمانی گلدن پالاس شیراز، بلوار رحمت، خیابان قائم، نبش کوچه 16 09017914560
09939016525

قیمت دیوارپوش فومی در شیراز چقدر است؟

قیمت دیوارپوش فومی بسته به جنس، کیفیت، نوع، مدل، متراژ و هزینه نصب محاسبه می شود. شما نیز می توانید جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش های فومی به نمایندگی های فروش و نصب آن که در جدول فوق معرفی کرده ایم مراجعه کرده و ضمن مشورت با کارشناسان حاضر در نمایندگی از هزینه آن مطلع شوید.

برای طراحی و نصب دیوار سبز می توانید با شرکت های متخصص در این زمینه که آدرس و شماره تماس آنها در لینک درج شد قرار گرفته است مشورت کنید.

دیوارپوش فومی چیست؟

دیوارپوش ها در منازل مسکونی، ادارات و مطب ها وظیفه پوش دادن دیوار ها را برای ایجاد معماری زیبا در محیط بر عهده دارند دیوارپوش های فومی دارای تنوع زیادی می باشد که برخی از آن ها طرح هایی مانند آجر، سنگ و طرح های مختلف می باشد در ادامه این مطلب شرکت های مورد اعتماد که دارای محصولات دارای استاندارد و کیفیت بالا هستند را معرفی خواهیم کرد.

انواع مدل های دیوارپوش فوم

  • دیوارپوش فومی رولی
  • ​دیوارپوش فومی پاز

مزایای دیوارپوش فومی

  • عایق صوت
  • عایق حرارتی
  • مناسب برای دیوارهای مهد کودک، سالن ورزشی، تالارها و هتل و آرایشگاه ها
  • قابلیت نصب سریع آسان بدون نیاز به نصاب
  • به روزترین دیوارپوش ها

جمع بندی نمایندگی دیوارپوش فومی در شیراز

تعدادی نمایندگی دیوارپوش فومی در شیراز را در این لیست شیراز کناف به شما معرفی کردیم. شما می توانید برای استعلام قیمت دیوارپوش فومی شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *