لیست نمایندگی های درب ضد آب در شیراز

لیست نمایندگی های درب ضد آب در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

اگر رطوبت در یک ناحیه افزایش پیدا کند، شرایط مستعد برای رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها فراهم می‌شود. این موضوع، ساده‌ترین کاربرد و مزیت خرید درب‌های ضدآب است که می‌توان به آن اشاره کرد. وب سایت شیراز کناف به شما در جدول زیر نمایندگی های درب ضد آب در شیراز معرفی کرده است.

لیست نمایندگی های درب ضد آب در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1 درب ضد آب پارس شیراز، چهارراه ریشمک، مجتمع امیرکبیر، واحد 207 و 209 09120601700
07138389064
07138389065
2 جهان درب شیراز، بولوار امیرکبیر، چهار راه ریشمک، مجتمع امیرکبیر، واحد 114 و 110 07138388424
07138388015
09907686441
09058289664
3 فروشگاه درگاه شیراز، بلوار آزادی، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلکه اطلسی، خیابان فروغی، روبروی کوچه 3، ساختمان فروغ 07132262670
4 گروه طراحی پارس شیراز، چهارراه ریشمک، مجتمع امیرکبیر، واحد 207 و 209 07138389078
5 ایرانا دکور شیراز، بلوار مطهری جنوبی، کوچه 29 07138236206

قیمت درب ضد آب در شیراز چقدر است؟

امروزه قیمت درب ABS یا همان درب ضد آب به موارد مختلفی بستگی دارد این درب ها در سایز های استاندارد و غیر استاندارد که می تواند سفارشی باشد ساخته و در بازار ارائه می شود . شما علاوه بر سایز های مختلف می توانید این درب ها را در نگ های مختلفی با ساختار داخلی متفاوتی که موجود می باشد سفارش دهید و در ساختمان خود نصب نماید به طور کلی قیمت درب سرویس بهداشتی به مواردی از جمله ساختار داخلی ، سایز ، رنگ ، یراق و… بستگی دارید.

درب ضد آب چیست؟

درب ضد آب به درب‌هایی می‌گویند که علاوه بر ایجاد امنیت برای محیط داخلی، در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. به طور کلی، این گونه از درب‌ها ضد بخار می‌باشند. به دلیل ساختار متفاوتی که این درب‌ها دارند، طول عمر مفید آن‌ها زیاد است. به صورتی که پس از گذشت حداقل 5 الی 10 سال، هیچ گونه پوسیدگی یا کوچک‌ترین خراشی در بدنه‌ی آن‌ها مشاهده نمی‌شود. ظاهر درب‎‌های ضد آب همانند درب‌های چوبی است.

با این تفاوت که ساختار آن‌ها با درب‌های چوبی عادی فرق می‌کند. مواد اولیه به کار رفته در درب ضد آب، یک ماده‌ی ثابت نیست. به همین خاطر، درب‌های ضدآب به دو دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند.

خرید درب فریم لس در شیراز

درب فریم لس نوعی درب است که دارای دو برگ از جنس MDF یا HDF و یک فضای خالی بین آن‌ها می‌باشد. فضای خالی بین دو برگ درب باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی بین دو سمت درب می‌شود و از افزایش کیفیت عملکرد درب بهره می‌برد. این نوع درب را معمولا برای درب‌های ورودی، درب‌های اتاق و درب‌های داخلی استفاده می‌کنند. همچنین این درب‌ها معمولا به دلیل طراحی زیبا و قابل تنوع، مورد استفاده در دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی و اداری نیز قرار می‌گیرند. در جدول بالا می توانید اطلاعات بهترین فروشگاه های دارای درب فریم لس را مشاهده کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در جدول درب ضد آب شیراز تماس بگیرید و یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین به صورت اینترنتی مشاوره دریافت کنید.

انواع درب ضد آب

درب ضد آب GRP
درب ضد آب ABS
درب ضد آب pvc) MDF با رویه پی وی سی | HDF با رویه پی وی سی)

بهترین نوع درب ضد آب در شیراز چیست ؟

کلی ترین تقسیم بندی درب ضد آب می تواند دربهای تمام پلیمری ،مانند پلی وود یا جی آر پی که با توجه به قیمت بالا آنها و همراهی درب فقط با چهارچوب مخصوص خودش اقبال زیادی در فروش نداشته است و دربهای ضد آب ای بی اس که مغز داخلی آن ام دی اف و رویه آن پلاستیکی می باشد و دارای قیمت مناسب و قابلیت نصب بر روی انواع چهارچوب را دارد.

بهترین نوع درب ضد آب در شیراز چیست ؟

کاربرد درب های ضد آب

  • سرویس بهداشتی
  • درب محیط هایی مانند سونا، جکوزی، استخر
  • حمام
  • سرویس بهداشتی های عمومی
  • استفاده به عنوان درب منزل، اتاق و حیاط در مناطقی که رطوبت در آن ها بسیار بالا می باشد.

اگر به دنبال درب ضد سرقت در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

جمع بندی درب ضد آب در شیراز

در این لیست  از شیراز کناف به شما کمک کردیم تا بتوانید تعدادی از مراکز فروش درب ضد آب در شیراز را پیدا کنید. شما می توانید با مراجعه به پروفایل مراکز وی آی پی که با رنگ قرمز در جدول بالا مشخص شده اند استعلام قیمت درب ضد آب در شیراز 1402 را بگیرید. به این ترتیب باید بر روی گزینه چت آنلاین کلیک کرده و سوالات خود را بپرسید. مسئولان فروش در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

اشتراک‌گذاری