معرفی انواع کاغذ دیواری و کاربردهای آن

طراحی یک دکوراسیون داخلی خوب نیاز به رعایت المان های ویژه ای دارد. داشتن کاغذ دیواری خوب یکی از مهمترین نکاتی است که می تواند یک خانه زیبا را برای شما به ارمغان آورد. انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای هر خانه بسیار مهم است. در این مطلب با انواع کاغذ دیواری و کاربردهای آن بیشتر آشنا می شوید…

کاغذ دیواری چیست ؟

کاغذ دیواری نوعی کاغذ نازک است که قابلیت شستشو ندارد و می توان آن را با چسب های مخصوص به دیوار چسباند. یکی از معایب اصلی کاغذ دیواری این است که به سرعت و با یک اشاره کوچک پاره میشود، پس میتوان گفت که مناسب اتاق کودک نیست. قبل از خرید کاغذ دیواری باید نوع و جنس هر کدام را بشناسید تا بتوانید بهترین را برای خانه خود انتخاب کنید.

کاغذ دیواری را قبل از خرید بشناسید

کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که هر کدام بسته به طرح و جنس متفاوتشان باید انتخاب کرد. در این مطلب با انواع کاغذ دیوار بیشتر آشنا می شوید…

اگر به دنبال فروشگاه های دکوراسیون داخلی در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

کاغذ دیواری نانو

از انواع کاغذ دیواری میتوان به کاغذ دیواری نانو اشاره کرد. این کاغذ دیواری به دلیل تکنولوژی استفاده شده در تولیدش از دوده و کثیفی کاغذ دیواری جلوگیری می کند. همچنین میتوان گفت که این کاغذ دیواری پاره نمیشود. در برابر نور آفتاب مقاومند و عایق صدا و گرما می باشند. این نمونه از کاغذ دیواری ها به دلیل استفاده از تکنولوژی در ساخت آن ها قیمت بالاتری نسبت به سایر کاغذ دیواری ها دارند. اگر به دنبال ترند های کاغذ دیواری هستند 5 تا از شیک ترین کاغذ دیواری های سال 2022 را در لینک درج شده به شما معرفی کرده ایم.

کاغذ دیواری سه بعدی

یکی دیگر از کاغذ دیواری های مطرح در بازار کاغذ دیواری 3D است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.کاغذ دیواری های سه بعدی از فاصله سه تا چهار متری کاملا برجسته به نظر می آیند و میتوان از هر زاویه ای طرح روی کاغذ را به صورت سه بعدی دید. این نوع کاغذ دیواری نیز قابل شستشو هستند.

کاغذ دیواری الیاف طبیعی

این نوع کاغ دیواری از گران ترین کاغذدیواری ها هستند. این کاغذ دیواری با چوب طبیعی فنلاندی ساخته شده است و تمام ویژگی های کاغذ دیواری های قابل شستشو را دارد، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت نیز هستند. این نع کاغذ دیواری به دیلی قیمت بالایی که دارند در حال حاضر بسیار کمیاب هستند.

کاغذ دیواری مخملی

این نوع کاغذ دیواری نیز میتواند انتخاب بسیاری از افراد باشد. اگر دکوراسیونی به سبک کلاسیک و لوکس دارید کاغذ دیواری های مخملی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. چه را که به دلیل بافت پارچه و مخمل خود می تواند به سادگی با مبلمان شما هماهنگ گردد.

تفاوت پوستر با انواع کاغذ دیواری

پوستر نیز نوعی کاغذ دیواری است که دو تفاوت عمده با کاغذ دیواری دارد.

  1. قیمت : امروزه مردم به دنبال ایجاد تغییر محسوس در خانه خود هستند اما برایشان هزینه نیز بسیار مهم است. استفاده از پوستر مقرون به صرفه تر از کاغذ دیواری است.
  2. طرح : یکی دیگر از تفاوت های پوستر و کاغذ دیواری تنوع در طراحی های آنها است / کاغذ دیواری ها طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی دارند در صورتی که پوستر ها از تنوع زیادی برخوردار نیستند.

برای خرید کاغذ دیواری در شیراز به فروشگاه های معتبری که در لینک درج شده قرار گرفته اند مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری