انواع درب ضد سرقت

معرفی انواع درب ضد سرقت و کاربردهای آن

یکی از مهمترین المان هایی که برای هر خانه باید در نظر داشته باشید استفاده از درب ضد سرقت است. باید انواع درب های ضد سرقت را بشناسید. تا بتوانید بهترین درب ضد سرقت را انتخاب کنید. در این مقاله به شما انواع برندهای درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم.

درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضد سرقت به نسبت درب های معمولی ساختاری متفاوت دارند.ویژگی‌های خاص درب ضد سرقت مربوط به اجزای آن شامل ساختار درب، لولاها، چهارچوب، قفل و جنس در است. درب ضد سرقت برعکس درب های معمولی در مقابل هر گونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند.

انواع درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت به دو بخش کلی تقسیم می شوند.

  1. درب ضد سرقت فلزی : ساختار این درب از فولاد یا آهن نرم تشکیل شده است. همچنینی یک قطعه شیشه آب دیده در پشت پنل این درب ها تعبیه شده است.
  2. درب ضد سرقت چوبی : ساختار کلی این درب ها ترکیبی از فلز و چوب است که از نظر ظاهر تشابه زیادی با درب های معمولی دارند.

درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت برندهای مختلفی دارند. بسته به هزینه ای که در نظر دارید میتوانید برند مورد نظر را پیدا کنید اما درب های ضد سرقت ترک یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای تولید درب های ضد سرقت است. کیفیت جنس رویه در، کیفیت لولاهای و پنهان بودن لولاهای از بیرون، کیفیت رنگ در، وزن دراز تفاوت های بازر این برند است.

اجزای درب ضد سرقت چیست ؟

درب های ضد سرقت از اجزای منحصر به فردی تشکیل شده اند. این اجزا باعث تفاوت های عمده با درب های معمولی است. امنیت درب های ضد سرقتی به حدی بالا است که توانسته در حال حاضر جایگاه خوبی را در بازار فروش داشته باشد. این اجزا شامل :

  • ورقه فلزی
  • رویه درب
  • عایق
  • چهارچوب
  • لولا
  • قفل ضد سرقت
  • دستگیره
  • تعداد کلید های مشخص

رنگ انواع درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نوع زیادی ندارند. در بازار ایران معمولا دو رنگ قهوی و سفید برای این درب ها در نظر گرفته شده است.اما اگر درب فلزی ضد سرقت را در نظر داشته باشید میتوانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

تعداد کلید های درب های ضد سرقت چند تا است ؟

کلید های درب ضد سرقت از پیش ساخته شده است و قابلیت ساختن از روی آنها وجود ندارد. تعداد کلیدها معمولا مختلف است. درب ضد سرقت چینی 7 کلید کامپیوتری و درب‌ ضد سرقت ترک 8 کلید کامپیوتری دارد .

میتوانید در فروشگاه های معتبر فروش درب های ضد سرقت در شیراز درب مورد نظر خود را پیدا کرده و با قیمت مناسب آنها را خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری