فروش نرده سنگی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

نرده سنگی در شیراز در مراکز معتبر ساخته شده و به فروش می رسند. این نرده ها برایس طراحی نماهای داخلی و بیرونی در راه پله ها و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود. توصیه می کنیم برای خرید این المان به کارگاه های تخصصی مراجعه کنید تا هم متریال اولیه مطابق با نظر خودتان باشد و هم طرح دلخواه شما ساخته شود. در جذول زیر بهترین مراکز فروش نرده سنگی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

اجزای اصلی ساختمان ها برای نمای ساختمان، راه پله ها و طراحی دکوراسیون داخلی می باشند. یکی از نکات مهم برای انتخاب نوع نرده تناسب آن با دیگر اجزای ساختمان می باشد که باعث می شود جذابیت و زیبایی خاصی به ساختمان ببخشند. انواع متنوع نرده ها هر کدام زیبایی و کاربرد خاص خودشان را دارند که یکی از انواع پرکاربرد و زیبای آنها نرده سنگی می باشد. سنگ به عنوان یک ماده ی طبیعی از گذشته تا به امروز برای ساخت انواع تزیینات ساختمان مانند نرده ها کاربرد فراوان داشته است.

قیمت انواع نرده سنگی در شیراز

سوال همه قبل از خریدن نرده های سنگی قیمت آنها است. نرده های سنگ چهارگوش عرض ۱۰سانت ارتفاع ۷۰سانت، قیمت ۳۰/۰۰۰هزار تومان ارتفاع ۶۰سانت، قیمت ۲۷/۰۰۰هزار تومان ارتفاع ۵۰سانت، قیمت ۲۵/۰۰۰هزارتومان است. قیمت نرده های سنگی گرد سنگ تراورتن قطر ۱۰سانت ارتفاع ۷۰سانت، قیمت ۳۵/۰۰۰هزارتومان ارتفاع ۶۰سانت، قیمت ۳۲/۰۰۰هزارتومان ارتفاع ۵۰سانت، قیمت ۲۹/۰۰۰هزارتومان است.

قیمت انواع نرده سنگی در شیراز

لیست مراکز فروش نرده سنگی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 فروشگاه پرسپولیس شیراز، مشیر غربی، حدفاصل چهارراه گمرک و سی متری سینما سعدی،
سمت راست، 50 متر قبل از سی متری، روبروی کوچه 12
07132331641
07132349281
09173146330

بهترین نرده سنگی در شیراز کدام است؟

سنگ به دلیل داشتن مقاومت و استحکام بالا و همچنین قابلیت حکاکی و برش کاری روی آنها یکی از بهترین و پرطرفدارترین متریال ها برای تزیینات ساختمان است. سنگ های تراورتن، مرمریت و همچنین سنگ های تراماربل به عنوان متریال اولیه در ساخت این نرده ها استفاده می شود. با مراجعه به کارگاه های ساخت نرده های سنگی که در جدول بالا معرفی کرده ایم می توانید طرح و سنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما اگر درانتخاب دچار سردرگمی شده این به شما توصیه می کنیم از کارشناسان برترین دکوراسیون های داخلی کمک بگیرید

نرده های مورد استفاده در فضای باز و فضای داخلی ساختمان تقریبا کاربرد مشابهی در حفظ امنیت و زیبایی نما و دکوراسیون دارند. نرده های مورد استفاده در فضای باز بیشتر در معرض شرایط جوی قرار می گیرند به همین دلیل باید دارای مقاومت بالایی باشند به همین علت نرده های سنگی بسیار مناسب می باشند.

انواع نرده سنگی

نرده های سنگی در اواع مختلفی مانند جنس طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند که بسته به شکل ظاهری به صورت های گرد، چهارگوش و در طرح های طرح تیتان، طرح آریو، طرح ژاکلین، طرح رایمون، طرح زمرد و … و دارای جنس متفاوت مانند سنگ های تراماربل، تراورتن، مرمریت و … توسط سازنده های حرفه ای ساخته می شوند. پ

نرده سنگی نسبت به سایر حفاظ ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است چرا که سنگ های طبیعی با داشتن تنوع در رنگ و نقش های طبیعی زیبایی خاصی دارند و همه ی افراد با همه ی سلیقه ها جذب آن می شوند و باعث ایجاد حس آرامش در ذهن بیننده ها می شود.

نرده های سنگی در چه مکان هایی استفاده می شوند؟

این نرده ها در مکان های مختلف ساختمان های اداری یا مسکونی و همچنین خانه های ویلایی جهت جذاب کردن دکوراسیون نما مورد استفاده قرار میگیرند.

محبوبیت بیشتری دارد زیرا سنگ های طبیعی با داشتن تنوع در رنگ و نقش های طبیعی زیبایی خاصی دارند و همه ی افراد با همه ی سلیقه ها جذب آن می شوند و باعث ایجاد حس آرامش در ذهن بیننده ها می شود. نرده های سنگی برای استفاده در راه پله ها، بالکون ها، تراس، پشت بام و … بسیار مناسب می باشند.

درباره راه پله های معلق چیزی میدانید؟ با مراجعه به لینک درج شده تمام نکات لازم درباره این سازه را بخوانید.

جمع بندی فروش نرده سنگی در شیراز

تعدادی مرکز فروش نرده سنگی در شیراز را در این لیست از شیراز کناف به شما معرفی کردیم. شما می توانید برای استعلام قیمت فروش نرده سنگی در شیراز 1403 با شماره مراکز معرفی شده در جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری