سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد و نکات ضروری هنگام خرید آن

آماده کردن اتاق نوزاد یکی از جذاب ترین اتفاقات و مراحل زندگی برای هر زوجی می باشد که قطعا با احساسات خوب همراه است. ار آنجایی که تهیه وسایل و لوازم مناسب و مختلف برای اتاق نوزاد اهمیت زیادی دارد، پس قبل از هر کاری بهتر است با آگاهی و مطالعه لازم به تهیه این سرویس خواب نوزاد بپردازید. پس اگر شما نیز از آن دسته زوج هایی هستید که به تازگی دارای فرزند شده اید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

سرویس خواب نوزادی چیست؟

می‌توان گفت که سرویس خواب نوزاد مهم ترین وسیله ای است که برای اتاق نوزاد تهیه می شود که در خرید آن باید دقت زیادی داشت. ممکن است این سوالات برایتان پیش بیاد که چه مدل یا طرحی برای نوزاد مناسب است؟ سرویس خواب چه سایزی دارد؟ آیا ایمنی فرزندم حفظ می شود؟ برای خرید سرویس خواب کودک و نوجوان میتوانید با کارشناسان فروش که در لینک درج شده معرفی شده اند مشورت کنید.

ویژگی های سرویس خواب نوزاد

همان طور که قبلا هم به آن اشاره شد، هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید درباره آن مطالعه کرده، مواردی را در نظر گرفته و به آن ها توجه کنید تا بتوانید خرید خوب و مناسبی داشته باشید تا راحتی و آسایش نوزادتان فراهم شود. مواردی که باید برای یک سرویس خواب در نظر بگیرید عبارتند از:

  • سایز
  • رنگ
  • مدل
  • جنس
  • مقاومت
  • ارتفاع
  • ایمنی

ویژگی های سرویس خواب نوزاد

سایز سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد باید به اندازه ای باشد که نوزاد در آن احساس راحتی کند، نباید آن قدر بزرگ باشد که در آن حرکت کند و نباید خیلی کوچک باشد تا نتواند در آن حرکت کند. از آنجایی که کودک نیاز به خواب کافی دارد و در تخت خواب نگهداری می شود، راحتی او حرف اول را می زند. پس در انتخاب سرویس خواب باید به آن توجه شود. شما می توانید با توجه به آن که تصمیم دارید فرزندتان چند سال از تخت استفاده کند، سایز تخت خواب را انتخاب کنید.

رنگ سرویس خواب بچگانه

رنگ های کرم و استخوانی و طیف های رنگی آن از بهترین رنگ هایی هستند که می توان برای سرویس خواب نوزاد استفاده کرد. از آنجایی که این رنگ ها روشن هستند، باعث می شوند اتاق بزرگ ‌تر نشان‌ داده شود. البته انتخاب رنگ کاملا سلیقه ‌ای است و شما می توانید به سلیقه خودتان رنگ سرویس خواب نوزادتان را انتخاب کنید. از آنجایی که تنوع رنگ در سرویس خواب بسیار بوده و می‌تواند تاثیر بسزایی در روحیه کودک داشته باشد، معمولا یا رنگ های روشن یا رنگ های مطابق با جنسیت فرزند آن هم در طیف رنگ های ملایم استفاده می شود.

مدل سرویس خواب بچه گانه

اگر قصد دارید برای کودک تان تخت خوابی تهیه کنید که چند سال قابل استفاده باشد، تخت خوابی با طرح ساده انتخاب بسیار خوبی است چرا که هیچ وقت از مد نمی افتد. البته طرح های فانتزی نیز جذاب هستند اما ممکن است بعدا باعث پشیمانی تان شود.

مدل سرویس خواب بچه گانه

جنس تخت‌ خواب نوزاد

سرویس خواب چوبی، بهترین جنس برای سرویس خواب نوزاد است. چون همان طور که می دانید چوب استحکام و دوام زیادی دارد و به علاوه به راحتی با وسایل دیگر ست می شود. سرویس خواب MDF نیز بعد از چوب از بهترین گزینه ‌ها و جایگزین مناسبی برای چوب هستند. دقت داشته باشید که تخت ‌های فرفورژه به هیچ عنوان مناسب كودكان نیستند چون لبه ‌های تیز آن امنیت و ایمنی کودک را به خطر می اندازد.

اشتراک‌گذاری