شستشوی پرده در شیراز

شستشوی پرده در شیراز | پرده شویی با تضمین کیفیت در شیراز

پرده شویی با تضمین کیفیت در شیراز کجاست؟ پرده خانه از جمله امان های کاربردی است که همیشه در معرض آلودگی قرار دارد. این آلودگی ها از مدت زمان طولانی روی پرده باشند امکان آسیب به پرده را دارند. از این رو باید پرده های خانه را بشویید اما شستن پرده ها کار متخصصین در این زمینه است. ما در این مطلب لیستی از بهترین شرکت های شستشوی پرده در شیراز را جمع آوری کرده ایم.

قیمت شستشوی پرده در شیراز

پرده شویی از آن دسته خدمات نظافتی است که باید توسط متخصص انجام شود تا آسیبی به بافت پرده ها وارد نگردد. شرکت های پرده شویی در شیراز با بهره گیری از تکنولوژی ها و وسایل پیشرفته در این زمینه به شما کمک می کنند تا پرده خانه بدون آسیب شسته شده و خشک شود. هزینه و قیمت شستشوی پرده در شیراز  قیمتی منطبق با تعرفه های تعیین شده است.
برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت شست و شوی پرده در شیراز می توانید به شماره های مندرج در جدول زیر تماس بگیرید.

قیمت شستشوی پرده در شیراز

لیست بهترین شرکت های شستشوی پرده در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 رفت و روب شیراز، خیابان حمزه 09136859985

خدمات پرده شویی در شیراز

پرده شویی های شیراز با ارائه خدمات زیر در هدف جلب رضایت شما مشتریان عزیز قدم برداشته اند.

  • شستشو پرده همراه با جمع آوری (باز کردن) و نصب
  • تمیز کردن، پاک کردن لک و شستشوی پرده های اداری و خانگی
  • بخارشویی و شستشوی پرده پارچه ای، عمودی، کلاسیک و مدرن
  • گردگیری و شستن پرده لوردراپه، پرده کرکره ای، پرده شید و زبرا

پرده شویی با تضمین کیفیت در شرکت هایی که در بالا معرفی کرده ایم انجام می شود. کارشناسان با تجربه در این شرکت ها قبل از هر چیز جنس و نوع پررده های خانه را مشخص کرده و متناسب با آن به لکه گیری و شستن آن میپردازند.

شستشوی پرده های چوبی

پرده های چوبی از جمله مدل هایی است که هنگام استفاده ی آب برای شستشوی آن ، کاملا خیس و خراب می شوند ، برای شستشوی این مدل نیاز به کمی تخصص هست. بنابراین کافیست آن ها را با یک برس نرم تمیز کرده و بگذارید خشک شوند. اگر در این زمینه تجربه ندارید کار را به شرکت های متخصص در این زمینه مثلا خدمات پرده شویی در شیراز واگذار کنید.

شستشوی پرده های پلیسه ای

برای شستشوی این پرده ها باید از محلول شستشو و اسفنج استفاده کرد. اسفنج را به همه جای آن کشیده تا کاملا تمیز شود با استفاده از اسفنج و کهنه نیز می توانید میله را که جایگاه مناسبی برای پناه گرفتن ذرات گرد و غبار و میکروب ها هستند تمیز کنید. این پرده به دلیل ظرافت باید با دقت و حوصله کار کنید و از عجله کردن پرهیز کنید تا منجر به صدمه به آن نشود

شستشوی پرده های لوردراپه

برای تمیز کردن لوردراپه از سری مخصوص جاروبرقی کمک بگیرید. برای شستشوی آن در منزل پس از جدا کرد از گیره ها، با کمی شوینده ملایم و اسفنج می توانیدآن ها را به صورت مجزا و بدون شستشو با آب تمیز کنید. همچنین گردگیری منظم می تواند از کثیف شدن آن جلوگیری کند. برای راهنمایی بیشتر می توانید از شیراز رفت روب متخصص در پرده شویی در شیراز کمک بگیرید.

اگر به دنبال قالیشویی و مبل شویی های شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

جمع بندی شستشوی پرده در شیراز

در این لیست از شیراز کناف به شما کمک کردیم تا بتوانید مراکز شستشوی پرده در شیراز را پیدا کنید. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت شستشوی پرده در شیراز را بگیرید.

اشتراک‌گذاری