نمایندگی کاشی تکسرام در شیراز

نمایندگی کاشی تکسرام در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی کاشی تکسرام در شیراز می پردازیم. در صورتی که قصد خرید انواع کاشی های بهداشتی از این برند را دارید با مراجعه به نمایندگی های رسمی فروش ضمن بهره مندی از کالای اصل، از خدمات پس از فروش نیز استفاده کنید.

برند تکسرام در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک در ابعاد و رنگ های مختلف با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و همچنین بهره گیری از متخصصین حرفه ای در زمینه تولید توانسته جایگاه ویژه ای در بازار فروش داشته باشد. ما نیز در جدول زیر اطلاعات نمایندگی های فروش محصولات تکسرام در شیراز را درج کرده ایم.

نمایندگی کاشی تکسرام در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
فروشگاه نقشینه شیراز، بلوار باهنر شمالی، جنب کوچه 14 07138229834
2
کاشی و سرامیک سرامزا سرامیک شعبه 1: شیراز، بلوار پاسداران، نبش خیابان مبعث، نرسیده به درمانگاه محمد رسول الله
شعبه2: شیراز، فرهنگ شهر، نبش خیابان روزبه، 200 متر بعد از میدان احسان
07138328100
07136396080
09175400485

قیمت کاشی تکسرام در شیراز چقدر است؟

قیمت کاشی های تولید شده از این برند با توجه به ابعاد کاشی، کیفیت کاشی، هزینه نصب، رنگ انتخابی و … محاسبه می گردد. اگر به دنبال قیمت محصولات این برند هستید، با نمایندگی های فروش که در جدول فوق معرفی کرده ایم تماس گرفته و ضمن مشورت با کارشناسان فروش از قیمت محصول انتخابی خود نیز مطلع شوید.

قیمت کاشی تکسرام در شیراز چقدر است؟

اگر به دنبال فروشگاه های کاشی و سرامیک معتبر برای خرید این محصولات از برندهای دیگر هستید، ما در لینک درج شده برخی از بهترین فروشندگان در این زمینه را معرفی کرده ایم.

فروش اینترنتی کاشی تکسرام در شیراز

محصولات تکسرام در شیراز به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسند. شما می توایند با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی انتخابی خودتان به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر را خریداری کنید و یا با مراجعه به سایت رسمی فروش محصول به صورت اینترنتی خرید خود رار انجام دهید.

فروش اینترنتی کاشی تکسرام در شیراز

انواع کاشی برند تکسرام

کاشی تکسرام یکی از نام‌های شناخته شده در صنعت کاشی و سرامیک ایران است که کارخانه آن در استان اصفهان قرار دارد. این برند کاشی و سرامیک یکی از معروفترین برندهای کاشی و سرامیک ایران است که توانسته است جایگاه مناسبی در بازار کاشی جهان به دست آورد. محصولاتی که تکسرام در جهت فروش به شما عزیزان عرضه می کند عبارت است از:

  • انواع سرامیک در ابعاد مختلف
  • انواع کاشی در ابعاد متفاوت

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *